Wednesday, March 27, 2013

UGUTAN BUNUH! TAKTIK TERKINI UNTUK HALANG DEDAH RAHSIA PAKATAN RAKYAT



Malam tadi Yb Senator Dato Nalla muncul dikaca televisyen menerusi Buletin Utama TV3, beliau membuat kenyataan menghentam Peliwat Nombor Satu Negara, siapa lagi kalau bukan Anwar Ibrahim... Selang beberapa jam, sekitar jam 10 malam tadi, Nalla telah menerima Ugutan Bunuh..!! Sms yang beliau terima dari nombor yang tak dikenali telah menyebut mahu tembak Nalla, mahu bunuh Nalla sekiranya beliau masih mahu bercakap mengenai Anwar.
Tengahari tadi Yb Senator Dato Nallakaruppan telah pergi ke Balai Polis Sentul untuk membuat laporan polis terhadap sms ugutan yang beliau terima daripada seseorang yang menjulang jilat dan mendewa-dewakan Anwar....


LAGI UGUTAN BUNUH DEMI HALANG DEDAH RAHSIA KEBANGSATAN PAKATAN RAKYAT



1. Ng Lum Yum Bekas Pengasas PKR mengesahkan menerima panggilan talifon dan sms ugutan serta meminta Ng Lum Yum berhenti daripada meneruskan ceramahnya yang mendedahkan perilaku sumbang dan kegiatan jahat Anwar Ibrahim ketua Umum Pakatan Pembangkang. (SUMBER)

2. Menteri Pertanian dan juga Ahli Parlimen Tg Karang, Dato Seri Noh Omar memberi penerangan mengenai kenyataan yang telah beliau buat kepada media mengenai skandal pasir di negeri selangor yang melibatkan ugutan bunuh keatas bekas pekerja Kumpulan Semesta Sdn Bhd. (SUMBER)


3. DATUK ESKAY mendakwa beliau sentiasa mengambil langkah berjaga2 dan mengakui memakai jaket kalis peluru ketika berlangsungnya Pengakuan Bersumpah Masjid Amru Al As Kuala Lumpur. Beliau mengakui sentiasa diburu dan mendapat ugutan bunuh dari beberapa pihak setelah membongkar Video Seks Anwar (SUMBER)

4. Polis mengesahkan penyanyi PSY yang popular dengan tarian kuda atau 'Gangnam Style' menerima ugutan bunuh ketika mahu mengadakan persembahan sempena sambutan Tahun Baru Cina (TBC) di negeri ini, minggu lalu (SUMBER)

 
 Kesian... tak pasal-pasal...



No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.