Friday, March 8, 2013

JACEL KIRAM SI BANGSAT PELACUR HOT DARI SULU FILIPINA

Kalau dah keturunan ANAK HARAM SIAL anak dengan bapak sama sahaja dua-dua LAHANAT!


APA PELACUR KETURUNAN KIRAM NI KATA????

1. Najib Pengganas kerana sanggup melancarkan serangan udara dan darat kepada hanya 200 orang pengikut bapanya sedangkan mereka langsung tidak bersalah...

HABIS INI BUKAN TINDAKAN PENGGANAS DAN TIDAK BERPERI KEMANUSIAAN... APA PELACUR GELAR TINDAKAN INI???


Keadaan mayat salah seorang anggota polis yang dipenggal kepalanya ketika diserang hendap oleh pengganas Sulu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna, Sabah, baru baru ini. Bulatan atas, anggota badan manakala bulatan bawah, kepala - UTUSAN

Cebisan organ paru paru dan hati salah seorang anggota polis yang dibunuh kejam oleh pengganas Sulu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Sabah, baru baru ini - UTUSAN
Bukan itu sahaja, seorang anggota pasukan keselamatan yang turut ditawan dirodok perutnya menggunakan parang Sulu atau barong sebelum dadanya dibelah dan dikeluarkan segala organ dalaman.

Badan wira negara juga ditetak sehingga bercerai beberapa anggota badan sebelum dicampak ke laut manakala ada antara mereka maut kerana kedua biji mata mereka dicungkil menggunakan senjata tajam.

Seorang lagi anggota pasukan keselamatan walaupun terselamat menjadi cacat apabila kedua-dua belah tangannya kudung akibat ditetak dan kepalanya dikelar menggunakan kerambit.

Kesemua wira negara itu diperlakukan sedemikian selepas diserang hendap pada 2 Mac lalu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna.

2. Pengikut bapanya pergi ke Sabah untuk menetap di tanah mereka sendiri dan bukan untuk melancarkan perang

HOI PELACUR KIRAM BAWAK SENJATA BERAT DAN MULAKAN SERANGAN MAKNANYA APA??? BUKAN NAK BERPERANG???

Pada 1 Mac lalu, pengganas Sulu juga bertindak keji apabila berpura-pura menyerah diri dengan mengangkat bendera putih sebelum menembak mati dua anggota komando VAT 69 dan mencederakan tiga yang lain di Kampung Tanduo, Lahad Datu.


644689_614662695227498_1975598962_n
Gambar LANUN Mampos!


Gambar Penceroboh Sebelum Melancarkan Serang Hendap Di Semporna
Gambar Penceroboh Sebelum Melancarkan Serang Hendap Di Semporna

PELACUR BAIK KAU TENGOK BETUL2... INI CANGKUL KE???


senjata penceroboh dijumpai berita terkini lahad datu 6 mac 2013
Sebahagian senjata yang dirampas dari pengganas sulu di Lahad Datu

Sumber memberitahu Mynewshub.my, antara senjata milik pengganas yang dikesan di Lahad Datu ialah;

M-16
M-14 – Rifle untuk penembak tepat
Light Machine Gun – LMG
General Purpose Machine Gun – GPMG
M203 – grenade launcher
AK47
Rocket Propelled Grenade – RPG (Anti kereta kebal)
Bom tangan (dipercayai dimiliki kumpulan berkenaan)

Kemampuan memiliki senjata untuk penembak tepat adalah antara yang paling memeranjatkan. Ini kerana rifle penembak tepat yang paling murah pun dikatakan berharga RM60,000 satu unit. Malah ada yang mencecah harga RM200,000 ke RM300,000 dan sehingga lebih RM1 juta (jarak tembakan melebihi 5 kilometer).

Harga senjata adalah berdasarkan jenis dan aksesori tambahan pada senjata berkenaan. Malah, jika mengikut gambar dan maklumat sebelum ini, kumpulan Kiram juga dipercayai memiliki FN FNC Para Carbine. Mereka juga dipercayai memiliki senjata-senjata yang dihasilkan sendiri.

3. Apakah kerabat saya atau bahkan orang orang kesultanan dianggap pengganas jika mereka mengunjungi tanah mereka sendiri? Jika mereka pergi ke rumah mereka sendiri? Jika mereka pergi ke tanah milik mereka sendiri? Mereka tidak pergi ke sana untuk berperang tapi untuk menetap, untuk menetap di tanah mereka sendiri.

HOI PELACUR KIRAM TAK TAHU UNDANG-UNDANG KE... MEMANG SAH KETURUNAN SIAL KAU NI...


Suruhanjaya Cobbold tahun 1963 secara jelas mendapati dua pertiga daripada rakyat Sabah pada ketika itu telah bersetuju wilayah Sabah berada dalam Malaysia.

“Isu ini juga telah diputuskan dan perundangan telah dimuktamadkan sejak 1978 lagi yang menyatakan Sabah memang sebahagian daripada Malaysia.

“Malah Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) turut mengiktiraf keputusan yang telah dilakukan oleh Suruhanjaya Cobbold,” katanya.

SAH KETURUNAN JAMALUL KIRAM DAN KELUARGANYA KETURUNAN SIAL

kIram 111
  BAPAK PELACUR KIRAM

2 comments:

Anonymous said...

3. Apakah kerabat saya atau bahkan orang orang kesultanan dianggap pengganas jika mereka mengunjungi tanah mereka sendiri? Jika mereka pergi ke rumah mereka sendiri? Jika mereka pergi ke tanah milik mereka sendiri? Mereka tidak pergi ke sana untuk berperang tapi untuk menetap, untuk menetap di tanah mereka sendiri
-----------------------------------
TAK SALAH.... Datang lah ..... SEKARANG JUGA.......

Anonymous said...

Sikit punya TAK SALAH...DATANG bawa M16 , Launcher..lepas tu bunuh anggota keselamatan dan siksa mayat dgn.zalim.You are sadist to say TAK SALAH.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.