Thursday, March 21, 2013

LELAKI MENGAKU ADEGAN LIWAT DENGAN RAJA GOYANG ANWAR DALAM VIDEO GAY OLEH PAPAGOMO

 

Lelaki yang menetap di Bandar Tun Razak KL itu mengesahkan beliau lelaki didalam gambar yang dipaparkan dalam blog http://rajagoyang360.blogspot.com  MALAH mengakui liwat antara beliau dan Anwar adalah suka sama suka dan mengakui Anwar pasangannya.


Lelaki berkenaan juga turut membuat laporan polis ke atas lama blog rajagoyang360, Papa Gomo, The Unspinner, Pas Beruk dan beberapa lagi lama blog lain yang telah mengaibkan beliau. (SUMBER)

ANWAR turut dikatakan sedang mengemas beg untuk lari lagi ke kedutaan TURKI buat kali ke dua seperti ketika kes Anwar liwat saiful didedahkan.

ANWAR dijangka menjadikan alasan pendedahan PAPA GOMO dan ancaman Pengganas Sulu di Sabah sebagai justifikasi tidakan TERDESAK beliau.



UGUTAN PAPA GOMO (sumber)

Sekarang tinggal lagi lebih kurang 6 jam untuk Anwar Ibrahim menarik balik tuduhan beliau keatas Blog Papa Gomo serta membuat permohonan Maaf dan juga berundur dari pentas politik. 6 jam dari sekarang ini berkemungkinan besar seluruh dunia akan mengetahui siapa Anwar Ibrahim yang sebenar. Video berwarna, Paparan jelas dan juga mempunyai AUDIO yang berada didalam simpanan Papa Gomo.

Bakal Didedahkan
1) Rakaman sebelum remaja tersebut diliwat - klip video pertama akan membuatkan sesiapa yang melihat dan mendengarnya akan MUNTAH HIJAU. Klip video kedua pula Gomo yakin akan ada yang pengsan dan melopong mulut sampai tidak mampu untuk meluahkan apa apa selain dari Cacian dan Makian kepada Anwar Bin Ibrahim

2) Rakaman sulit didalam bilik hotel yang memaparkan adengan SEKS antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa dari Sabah - video kedua itu dengan paparan dan audio nya mempamerkan rintihan dan rayuan mahasiswa tersebut yang diliwat Anwar Ibrahim. FIRST TIME diliwat menyebabkan mahasiswa tersebut meratap kesakitan yang teramat sangat malah Lepas liwat bagi remaja yang diliwat RM 300 Hinggit!



Dulu video seks Anwar Ibrahim dan China Doll yang mana didedahkan Dato Eskay segala penafian dilakukan pihak pembangkang termasuk mempertikaikan rakaman hitam putih dan paparan tidak jelas walaupun pihak luar mengesahkan rakaman video tersebut tulen 100%. Kali ini dengan video jelas, warna serta audio yang jelas pastinya memberikan pengarajan yang berguna buat Anwar Ibrahim sebelum beliau bersara dari politik

Anwar jangan takut walau betul dia dalam video gay liwat tu sebab masih ada yang setia, sayang dan sokong... buktinya...

4 comments:

Anonymous said...

Nuar Brahimm...baik ko berambus dr Malaysia dan tinggal dlm negara yg mebenarkn LGBT!!!...Ahli PKR Bangi...dh tau hukum nya HARAM!!!...msih nk terima Si Nuar lg!!!...Baik korang pn berambus sama!!!.

Anonymous said...

anwar ngan pengikut lgbt semua pergi berambus dr bumi malaysia ni..buat menyemak saja...

Anonymous said...

Nuar..Nuar..apa nak jadi ni..semakin tua semakin naik minyaknya..tak dapat nak tahan2 lagi gelojak nafsu pd lelaki muda..ntah berapa ramai yg pernah jadi mangsa gerudi Nuar ni..kalau ada yg berani tampil kehadapan..mungkin Nuar ni semakin kantoi..udah-udahlah tu Nuar..muka Nuar jika dilihat pun semakin hari semakin menakutkan kerana fikiran dan imej semakin kusut..

Anonymous said...

Anwar...Anwar...kau jangan harap atau bermimpi nak jadi PM diMalaysia ni...kalau kau jadi PM...akan hancurlah bumi Malaysia ini...kerana kau memang simpan dendam dgn individu2 tertentu...pasti kau semakin rakus menggunakan kuasa...tentulah pihak2 anasir luar/dalam yg jahat ambil kesempatan keatas diri kau yg biseksual itu...tentu juga mereka2 yg khianat ini akan gunakan tekanan keatas kau kerana kau amat baik dgn bara/yahudi...adakah kau sedar mereka2 ini hanya ingin mengambil kesempatan/keuntungan diMalaysia...setelah berlaku huru-hara dek kerana kuasa...mereka akan berlepas diri tinggalkan kau menjawab segala kesalahan keatas rakyat...sudah tentu kau akan larikan diri keluar negara meminta perlindungan suaka politik...lihatlah contoh dinegara2 timur tengah yg huru-hara sekarang...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.