Tuesday, February 5, 2013

SENARAI JANJI BOHONG DAN PALSU PKR DALAM MANIFESTO 2008 JELAS MEMPERDAYA DAN MEMPERBODOHKAN RAKYAT SELANGOR

Kalau setakat BERJANJI orang dari SOMALIA boleh berjanji macam-macam termasuk bulan dan bintang semata-mata demi untuk dipilih sebagai PM Malaysia. Janji dengan menunaikan janji 2 perkara yang amat berbeza... Sekarang RAKYAT sudah tahu dan terbukti Pakatan Rakyat (PAS, DAP &PKR) memang HEBAT dan JUARA bab BERJANJI ni... bab nak tunai JANJI HARAM JADAH buat tak tau dan bagi 1001 alasan.... senyap mengelak dari tangungjawab.

APA Rakyat boleh HIDUP SENANG, CARI MAKAN dan NEGARA AMAN DAMAI dengan seronok "mendengar" dan "dibuai" JANJI sahaja... CUKUPLAH kita diperbodoh, dibohongi, ditipu dan diperdaya JANJI MANIS Pakatan Rakyat yang tidak dapat ditunaikan... 

Mari Kita Terjemahkan dalam bentuk undi pada PRU 13 nanti... Jom tolak Pakatan Rakyat! Berhenti Undi dan Sokong Pakatan Rakyat!... UNDI pihak yang MENEPATI JANJI! Ubah selangor semula di bawah Gelombang BIru!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.