Friday, February 15, 2013

MURAHNYA HARGA PENGHINAAN TERHADAP DYMM PERMAISURI AGONG HANYA PENJARA SEBULAN DAN DENDA RM 8,000.00 SAHAJA WAJAR HUKUMAN LEBIH BERAT

Mereka yang mahu mencabar kedaulatan Raja dan Sultan serta agama ISLAM perlu diajar malah hukuman KERAS perlu dikenakan kepada mereka sebagai PENGAJARAN bahawa negara ini adalah sebuah negara yang mengamalkan sistem Raja Berpelembagaan dan mendokong ISLAM sebagai agama rasmi serta menjamin HAK MELAYU dan Bumiputera.

MUDAH SAHAJA kalau mereka tidak berpuashati dengan KETETAPAN dan PERSETUJUAN yang dimaterai datuk nenek kita semasa penubuhan negara ini... ANDA dipersilakan menyerahkan KERAKYATAN dan tinggalkan negara ini... jadi kalau nak kekal mahu dudukdi Malaysia jangan jadi BODOH dan TOLOL menuntut hal yang sensitif dan bukan-bukan kepada kerajaan... sedarlah diri sikit beruntung kaum MELAYU dan BUMIPUTERA sanggup bertolak ansur bagi kerakyatan pada datuk nenek korang dulu... kalau tidak alamat nasib korang jadi macam nasib bangsa ROHINGYA di MYANMAR tau tak!

KISAH CINA BABI LAHANAT MENGHINA DYMM RAJA PERMAISURI AGONG

Sewaktu rombongan DYMM Raja Permaisuri Agong berada di Terminal Perlepasan LTAB Bayan Lepas, seorang lelaki Cina - LEONG PEI KOE telah menunjukkan ISYARAT LUCAH kepada kenderaan DYMM RAJA PERMAISURI AGONG. 


ASP Mohd Fakharuddin - Pengawal Pengiring telah merapatinya utk memberikan amaran yang dia boleh ditahan di bawah Seksyen 294(a) Kanun Keseksaan. 

Bagaimanapun, lelaki Cina itu mencabar menangkapnya dan berkata "di Pulau Pinang, POLIS MELAYU TIDAK ADA KUASA kerana Pulau Pinang adalah HAK MILIK CINA" sambil terus memberikan ISYARAT LUCAH!

MAKLUMAT BABI LAHANAT
 
Nama: LEONG PEI KOE
No. Kad Pengenalan: 840718-10-5015
Umur: 29 tahun
Kerja: Quality Surveyor di sebuah kilang di Singapura
Pendidikan: Bsc Degree Building Economic and QS di Heriot Walt University Scotland, UK (2007)
Alamat: C18-18-9, Serina Bay, Sungai Pinang, Pulau Pinang.

AHLI KAWANAN BABI DARI PARTI KAFIR HARBI DAP LAKNATULLAH - BANGSAT PUNYA BABI!

MUKA BABI LAHANAT


HUKUMAN UNTUK BABI LAHANAT
 
Mahkamah Majistret Balik Pulau hari ini telah menjatuhkan hukuman penjara 30 hari dan denda RM8,000 ke atas seorang pemuda atas dua pertuduhan membabitkan kesalahan menunjuk isyarat lucah kepada Raja Permaisuri Agong dan anggota polis di Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang (LTAPP), Isnin lalu. 

SETAKAT ITU SAHAJA??? LIHAT DI THAILAND...


''Tertuduh dijatuhi hukuman penjara 20 tahun,'' ujar pegawai mahkamah berkenaan. Hakikat bahawa dia akan meringkuk selama 20 tahun di penjara perlu diterimanya mulai 24 November lalu iaitu tarikh dia disabitkan bersalah menghantar mesej berunsur penghinaan terhadap raja negara Gajah Putih itu.

Dia sebelum ini mengaku tidak bersalah atas empat pertuduhan iaitu dua di bawah Seksyen 112 Kanun Tatacara Jenayah yang lebih dikenali sebagai undang-undang lese majeste (menghina institusi diraja) dan dua lagi di bawah Seksyen 14 Akta Jenayah Komputer. 

Ampon yang berketurunan Cina kemudian dihukum penjara lima tahun bagi setiap pertuduhan... BANGSA CINA juga yang buat hal... memang bangsa licik dan tak tahu berterima kasih!

Artikel utusan : http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=1203&pub=Utusan_Malaysia&sec=Rencana&pg=re_07.htm

Artikel Sinar Harian : http://www.sinarharian.com.my/nasional/contohi-thailand-ambil-tindakan-tegas-mereka-yang-hina-raja-1.52426http://www.sinarharian.com.my/nasional/contohi-thailand-ambil-tindakan-tegas-mereka-yang-hina-raja-1.52426

JANGAN SAMPAI BANGSA CINA DIBENCI DAN DIANGGAP TAK TAHU BERTERIMA KASIH!

2 comments:

Anonymous said...

Apek ni daftar undi di Parlimen Subang. Lepas kapir HARBI ni keluar penjara kita cari dia sampai dapat, kasi ajar macamana nak hormat orang Melayu!

Sekarang ni ramai-ramai pergi rumah mak bapak dan keluarga dia mintak mohon maaf juga sebab tak pandai didik anak hingga kurang ajar. Ni semua ajaran DAP. Contoh terbaik 'Anak Bangsa Malaysia' yang Hannah Yeoh canangkan.

Anonymous said...

aku setuju... mak bapak budak cina ni wajib minta maaf kepada agong dan seluruh rakyat malaysia... BODOH tak retiajar anak!

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.