Monday, February 18, 2013

RAKYAT SELANGOR KENA KENCING PROJEK DATUM JELATEK BUMIPUTERA SENGSARA YANG UNTUNGKAN BANGSA ASING

Mana ada projek di bawah kerajaan Pakatan Rakyat sepanjang mereka memerintah 4 tahun ini yang menguntungkan dan berniat membela BUMIPUTERA cuba tunjuk! Di Penang Bumiputera DIPINGGIR... Di Kedah Bumiputera TERTIPU... Di Kelantan Bumiputera MELARAT dan di Selangor Bumiputera DIJUAL...

Terkini di Selangor kawasan DATO' KERAMAT sememangnya kawasan MELAYU namum menerusi Projek ELIT DATUM JELATEK Pakatan Rakyat bakal mengubah keadaan ini walaupun mereka sudah tahu Bumiputera tidak mampu membeli RUMAH MEWAH berharga ratusan ribu ringgit namun mereka TETAP lancarkan projek ini dengan sasaran kepada BANGSA ASING... dekat mana atau belah mana menerusi projek ini kononnya mereka MEMBELA RAKYAT terutama Bumiputera???

CINA LAH YANG SEBENARNYA AMAT GEMBIRA DENGAN PROJEK DATUN JELATEK INI




Lihatlah semua projek sepanjang 4 tahun pakatan rakyat memerintah semuanya demi KEUNTUNGAN semata-mata... pemimpin, pengikut, penyokong dan koni pakatan rakyat kaut DUIT dan KEKAYAAN secara senyap menerusi projek-projek sebegini... yang MENGANGA dan MELEPAS adalah kita sebagai rakyat yang TELAH tertipu dan dibohongi janji manis untuk mengundi dan memenangkan mereka dalam Pilihanraya lepas....



Berhentilah sokong dan undi Pakatan Rakyat... menyokong Pakatan Rakyat bermakna anda semua merelakan diri anda terus dibohongi, ditindas hingga melarat kerana tidak langsung dibela dan dipeduli oleh kerajaan yang sepatutnya menjaga kebajikan dan kepentingan anda... KITA WAJIB TOLAK PAKATAN RAKYAT!

Sumber Artikel : http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/02/datum-jelatek-rakaman-video-pakatan.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.