Friday, February 1, 2013

PANAS! FAKTA PEMECATAN NASHARUDDIN MAT ISA SEBAGAI AHLI SYURA' PAS OLEH ZULFIFLI NOORDIN

(Kata Perdana Meteri Palestin-Gaza Ismael Haniyeh, bumi Gaza bertuah & bersyukur dengan kehadiran Dato' Sri Najib berserta ahli keluarga & rombongannya)
 
Adakah Ust Nasha meliwat sesiapa? Adakah Ust Nasha menyondol mana-mana amoi? Adakah Ust Nasha menoron bini kawan sendiri? Adakah Ust Nasha menderhaka kepada ibubapa dia? Adakah Ust Nasha beri kaunselling kepada bini orang jam 3pagi? Adakah Ust Nasha makan eskrim dalam jamban? Adakah Ust Nasha jual kalimah ALLAH? Adakah Ust Nasha mengkafirkan sesiapa?

Tidak! Tidak! Tidak!



Dosa Ust Nasha kerana bersama dengan YAB PM dalam pertemuan dengan Mufti Masjidil Haram dan para ulama' di Masjidil Haram bulan Ramadhan lepas!

Dosa Ust Nasha kerana mencabar Karpal Singh dalam isu perlaksanaan hudud!

Dosa Ust Nasha kerana menyuruh Nurul Izzah bertaubat dalam isu Melayu murtad!

Dosa Ust Nasha kerana menolak kepimpinan Anwar dan mahu Hadi menjadi PM!

Dosa Ust Nasha kerana bersama YAB PM dalam lawatan menziarahi saudara seagama di Gaza!

Itulah antara dosa Ust Nasha! Dan untuk dosa itu, Ust Nasha dipecat sebagai ahli Majlis Syura', tanpa diberi notis, tanpa diberi peluang membela diri!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.