Wednesday, July 13, 2011

TRAGEDI KEMATIAN PERUSUH BAHARUDDIN AHMAD DISENSASIKAN DENGAN VIDEO DAN GAMBAR BOHONG

Salam Perjuangan...

Tragedi dan kematian pun sanggup diputarbelit ditambah rencah pembohongan demi mensensasikan isu seterusnya membuat FITNAH kepada anggota polis (PDRM). Apa kau rasa arwah Baharuddin Ahmad akan tenang dengan perbuatan celaka ni???

Anggota keluarga Baharuddin Ahmad patut tampil menafikan segala propaganda yg dicanang pembangkang... dah Arwah semasa hidup diperguna dan diperdaya... dah matipun nak diperguna... aman kah Arwah di alam sana???

KONSPIRASI PEMBOHONGAN

Ini bukan Arwah Baharuddin Ahmad... ini adalah manusia yang telah ditugaskan MELAKONKAN watak perusuh "diperlaku" kejam polis... dia ialah Suhardi Mohd... konspirasi ini sememangnya telah dirancang rapi ... kematian Baharuddin Ahmad adalah bonus menambah perencah kepada fitnah dan ceritera wayang pembohongan yang pembangkang mahu mainkan.


Suhardi Mohd sekarang ini menetap di Bangi. Beliau merupakan seorang Broker tanah yang juga mempunyai Dua orang isteri.Suhardi Mohd juga merupakan bekas pengikut Al Arqam.

Suhardi Mohd telah dipilih oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang untuk melakonkan watak seorang lelaki yang akan Mati sewaktu demo Bersih yang berlangsung. Konspirasi ini dilakukan demi meraih simpati rakyat tidak kira sama ada demo yang berjalan pada 9 Julai lalu berjaya ataupun tidak namun kepimpinan Pakatan Pembangkang inginkan Lakonan Kematian berlaku walau apa cara sekalipun

Lakonan Suhardi Menjadi Imam

Hebat Lakonan Suhardi

Suhardi Mohd sebenarnya memang sengaja untuk pihak polis menangkap beliau kerana telah dirancang akan penangkapan itu. Untuk makluman Pihak Polis yang berada di sekitar demo tidak akan mengkap para pendemo yang tidak mencetuskan kekecohan namun akan menangkap mereka yang mencetuskan Provokasi.

Oleh itu Suhardi Mohd mencetuskan beberapa Kekecohan sehingga mencabar pihak Polis menangkap beliau. Dan akhirnya pihak Polis yang berang telah mengejar dan menangkap beliau dan waktu itulah adengan lakonan mati bermula.


Beliau Suhardi Mohd bertindak pengsan agar di lihat oleh semua yang ada di situ beliau telah mati. Pihak Polis kemudiannya membawa Suhardi Mohd ke Hospital bagi mendapatkan rawatan lanjut memandangkan Suhardi Mohd masih lagi tidak sedarkan diri.

malahan terdapat Rakaman Video pula menunjukkan bagaimana Suhardi Mohd mengelupur ketika digari pihak Polis dan dalam masa yang sama beberapa orang berada disekitarnya mengucap Kalimah Syahadah


Sejurus sampai di Hospital Suhardi Mohd telah bangkit dari lakonan pengsannya dan bertindak cuba keluar dari Hospital namun telah di tahan oleh pihak Hospital dan Polis. Dan waktu ini lah segala galanya terbongkar.

Suhardi Mohd sebenarnya telah diarahkan bersembunyi oleh kepimpinan Pakatan Pembangkang bagi memberi peluang kepada media mereka memainkan isu Kematian yang kebetulan pada 9 Julai lalu seorang lelaki benar benar telah meninggal dunia disekitar KLCC.

Suhardi Mohd kini sedang diancam nyawa nya kerana bertindak bercerita bahawa beliau sengaja melakonkan watak mati tersebut. Suhardi Mohd yang kini masih menetap di Bangi difahamkan juga telah memberikan kerjasama kepada pihak Polis.

KISAH SEBENAR KEMATIAN ARWAH BAHARUDDIN AHMAD

Sepengetahuan Arwah berada di sekitar KLCC... dan ketika FRU dan polis bertindak mengejar perusuh... Arwah telah melarikan diri beramai-ramai ke arah dataran KLCC...

Saksi yang berlari bersama arwah mengatakan arwah tiba-tiba rebah semasa berlari... dan saksi telah meminta pertolongan... dengan dibantu polis dan pasukan perubatan telah membantu arwah namun arwah disahkan meninggal apabila tiba di hospital...

Saksi juga memberi tahu tiada gas pemedih mata dilepaskan ketika itu... dan perusuh hanya bertindak melarikan diri sebaik polis cuba memberkas mereka yang terlibat dengan rusuhan...

Inilah gambar sebenar Arwah Baharuddin Ahmad... Al-fatihah



RAKYAT DI TIPU... PEMBOHONGAN DAN FITNAH JAHAT KEPADA POLIS DAN PDRM





Blogg KONSPIRASI Pakatan Pembangkang

Itu kata mereka Blogg Blogg dan Media Pakatan Pembangkang sejak pada petang Sabtu sehinggalah ke hari ini. Mereka menyasarkan Video diatas dan Gambar gambar yang menunjukkan seolah olah Arwah Mati Shahid sewaktu Demo Bersih.

Beberapa Video  dan Gambar gambar yang dikeluarkan memberikan kesan simpati kepada para penyokong Pakatan Pembangkang dan ianya juga berjaya menghasut rakyat Malaysia. Sentimen dan emelen sebegini memang menyentuh perasaan setiap insan yang menyaksikannya.



Pelbagai Artikel, gambar dan videoa disiarkan dengan memanipulasi kematian sebenar Baharuddin hingga menimbulkan persopsi negatif pada polis malahan rakyat terperdaya, ditupu dengan pembohongan ini...


DALANG PEMBOHONGAN DAN KONSPIRASI

Sudah pastinya dalang utama adalah pelakon maha hebat aka ANU-gerah tuhan Anwar dan para aparantisnya yang bijak sekali dan pakar dalam bab psi-war dan persepsi... tapi pelaksana, pembuat dan penyebar dakyah fitnah ini adalah mereka-mereka berikut :




 










Ini lah lelaki yang memegang Pembesar suara didalam gambar diatas tadi, Ketua Penerangan AMK Pusat Rozan Azean Mat. Penerangan yang mana mempunyai kaitan yang amat rapat dengan para Media pakatan pembangkang.


Topeng Perak @ Unmasked dilabelkan di Video yang telah disebarkan kepada Rakyat Malaysia bagi meraih simpati dan menghasut rakyat mempercayai bahawa pihak Polis telah melakukan kekejaman ke atas si Mati sepertimana yang ditunjukkan di dalam Video di atas tadi.

Topeng Perak @ Poji Blogger Pembangkang yang memang cukup dikenali dalam dunia Media baru dalam Malaysia. Blogger yang dikaitkan dengan Hussam Musa ini yang mana mendapat peruntukkan RM2 Juta pada tahun lepas bagi menggerakan Media Baru

Topeng Perak @ Kru nya berada disaat saat Arwah menghembuskan nafas nya yang terakhir dan ini bukanlah satu kebetulan kerana Konspirasi telah di rancang dan atas sebab itu hanya Beliau dan Kru nya sahaja yang berjaya merakam video tersebut. Oleh sebab itu Video tersebut di labelkan dengan nama beliau dan bukan dengan nama lain. buat Pakatan pembangkang setelah menggantikan Blogger Kickdeffela.

KESIMPULAN

Sekarang kepada mana-mana individu tak kira... pembangkang, kerajaan dan neutral dah tengok kisah sebenar yg berlaku... konspirasi yg dicanang demi menimbulkan pesepsi buruk pada polis dan kerajaan... INI BUKAN PEMBOHONGAN PERTAMA!

Kita ditipu, diperbodoh dan dibohongi selama ini dengan cerita yg menggambarkan kerajaan jahat kotor dan keji... wal hal yg kotor dan keji adalah Pakatan Rakyat itu sendiri... Adakah anda mahu terus ditipu... tepuk dada... fikir dan tanya iman...

Jangan terus biarkan diri kita dijadikan alat untuk merosakkan dan menajhanamkan engara kita sendiri.. inilah kebenaran... kebenaran yg telah mengatasi KEBATILAN yang dibawa kumpulan munafikun yang diketuai Anwar Ibrahim... Tinggalkan Pakatan demi masa depan anak-anak dan negara...

KEPADA ALLAH BERSERAH!

1 comment:

kyl said...

hkahkahkaahkahkahk.... ingat rakyat semua mcm umno? hakhakahkahahkahkakahakh

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.