Thursday, July 28, 2011

KELING PARYA INTERLOK INDIA PUKIMAK





Keling diatas ni bernama S.Gobikrishnan

Anjing... ya... UMNO dilabel Anjing... UMNO sinonim kepada MELAYU... bangsa Melayu yang kebanyakannya menganuti agama ISLAM... dan dalam ISLAM anjing yang dilabel kepada UMNO & Melayu adalah binatang HARAM... najis... yes! parya hitam ni memang sengaja... Melayu dan Islam dikaitkan dan dianggap ANJING!

Keling Parya Interlok Hindu pukimak ni terlebih berani HINA kita Kaum Melayu dan secara tersirat agama Islam itu sendiri... luahan penghinaan ini adalah ikhlas... lama terpendam... dan inilah sebenarnya "kebencian" yang disorok Cina BABI dan Keling Parya terhadap kita...

nilaikan cerminan sekarang... kaum cina dan india semakin berani sebab melayu lemah & berpecah... dulu ada berani depa buat begitu??? apapun parya keling hitam interlok ni memang perlu diajar...CELAKA!

Kredit to PapaGOmo
.

2 comments:

Anonymous said...

Memang pun nabi tu babi x slah pun dia kutuk , allahufuckbar ! Allah dah lama blah kenapa melayu blum blah hax.hax.hax

billiontraderman said...

Sial lu paria lu terlebih menghina ni.. n0 aku wakil org islam 01111322589 ada berani call face to face

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.