Wednesday, July 13, 2011

LEPAS WARDINA KINI USTAZ ZAMRI MARI MENGAJI TV9 AKUI SOKONG PEMBANGKANG

Salam Perjuangan...

Selepas Wardina kini Ustaz Zamri dilihat cenderong menyokong pembangkang... kali ini Ustaz Zamri lebih berani berdepan dengan khalayak dengan membuat komen serta pengakuan terbuka... Wardina jelas "goyang"... cuba cover sana sini konon dia tak bersalah... pirah! penakut... 

Apapun tahniah sebab korang berdua mengikut jejak "BADUT" Lokman untuk menaiki ROKET (DAP) untuk ke SYURGA DI BULAN (PAS) dengan menganuti kepercayaan yang dibawa pemimpin ANUgerah Tuhan (PKR)... bersama kita doakan kejayaan mereka.



"Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA .” (Surah al-Hajj, ayat 46)...


2 comments:

Anonymous said...

Orang cerdik pandai semua sokong PR... tinggal mat rempit, bohsia, bohjan, gengster jalanan, munafik dan seangkatan dengan masih bersama umngok laknatullah

Anonymous said...

Nak takut apa.. biarlah diaorang nak sokong pembakang pun.. orang yg nakkan perubahan harus beranilah.. budak sekolah rendah pun nak tolak BN..lg lah yg tua2 tu x sedar2 lagi.. rumah kata pergi kubur kata mari.. sedangkan memilih pemimpin pun akan d tanya Allah.. jawab le nak pilih mana?

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.