Thursday, July 22, 2010

POLITIK KELING

SALAM PERJUANGAN

KAUM INDIA... KAUM YANG BERMASALAH... MACAM-MACAM MASALAH... SOSIAL, EKONOMI, PEMIKIRAN, SIKAP, PERANGAI, POLITIK, DAN MACAM-MACAM LAGI...

TU KATA ORANG TUA2 KALAU JUMPA KELING DENGAN ULAR KETUK KELING DULU... HE HE HE NAK MENGGAMBARKAN BETAPA MEREKA INI GENETIKNYA MERUPAKAN INSAN YANG SECARA LAHIRNYA TIDAK KETAHUAN...


MIC KINI BUKAN MEMBAWA KEKUATAN KEPADA BN SEBALIKNYA LIBILITI DAN MASALAH KEPADA BN... SENANG CERITA AKU TAK PEDULI SGT DAN PADA CINA KE INDIA KER...

YANG PASTI BIAR MELAYU YANG MENJADI SUPERIOR POWER... JANGAN KITA HARAPKAN MEREKA LAGI... MELAYU DAN ISLAM AKAN TERUS SURVIVED DAN BERDIRI SENDIRI TANPA TOPANG DARI CINA ATAU INDIA... HIDUP MELAYU!!!


MURUGIAH ARHIRNYA BERSAMA MIC - KAYVEAS RESTU KE???

Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Senator Datuk T .Murugiah yang ‘ tidak berparti’ selepas krisisnya dengan Presiden PPP Datuk M Kayveas tidak lama dulu,hari ini diterima sebagai ahli MIC. Keputusan menerima beliau dibuat oleh mesyuarat jawatankuasa pusat MIC. Dalam krisisnya dengan Kayveas masing-masing mendakwa mereka Presiden PPP yang sah.Namun krisis itu kini sudah reda.

Akhirnya T.Murugiah bersama MIC dalam meneruskan perjuangan politik beliau. Bagi penulis, Murugiah kini dianggap sebagai hero kaum India di Malaysia kerana sikap beliau yang sering mengambil berat terhadap rakyat. Kemasukan beliau ke MIC dilihat sebagai aset bagi mengembalikan masyarakat India terhadap parti itu.

Saya berharap beliau akan meneruskan komitmen dan menjalankan tanggungjawab sebagai ahli politik dengan baik selepas ini. Jangan bila sudah masuk MIC, perangai pun jadi macam Presiden MIC... Opss... Sekadar memberi pandangan.
.
Sumber : www.mediawangsamaju.blogspot.com
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.