Thursday, July 29, 2010

KENAPA KALIMAH ALLAH TIDAK BOLEH DIGUNAKAN SECARA TOTAL OLEH BUKAN ISLAM - TIDAK SEPERTI PENDIRIAN PAS BOLEH GUNA TAPI JANGAN SALAH GUNA

Kenapa bukan Islam tidak boleh guna?


Dalam satu kampung, ada seorang manusia yang bernama Ali. Ali ini memang kaki lahanat, pantang lihat perempuan semuanya dia tutuh, tidak kira anak dara, janda, bini orang atau sebagainya.

Dalam kampung itu juga ada seorang yang bernama Pak Mat dan Pak Mat ini ada seorang anak dara yang berusia 18 tahun dan cun melecun serta menjadi idaman ramai jejaka-jejaka di kampungnya.

Satu hari Ali datang ke rumah Pak Mat dan meminta izin dengan Pak Mat untuk membawa anak dara Pak Mat bercuti selama 3 hari 2 malam ke Bangkok.

Boleh ke Pak Mat jawab begini? "Baiklah Ali, kau boleh bawa anak dara aku untuk pergi bercuti, tapi jangan salah guna"

Peghhhh...##***@@@!!!###

Bayangkan pendirian PAS bahawa bukan Islam 'boleh guna, tapi jangan salah guna' kalimah Allah. Macam beri kebenaran kepada Ali budak jahat.

SENDIRI MAU INGAT DAN SENDIRI MAU FIKIRKAN... FIKIR KERANA ALLAH... BUKAN FIKIR KERANA PAS!

Petikan dari RBF

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.