Tuesday, June 23, 2009

NIZAR PENIPU & PEMBOHONG : TAHNIAH PENGUNDI PARLIMEN BUKIT GANTANG & DUN PASIR PANJANG


Salam Perjuangan...
Sejurus selepas angkat sumpah Nizar melakukan aksi menjulang tangan sambil menjerit "Hidup Rakyat, Bubar DUN" dalam parlimen pada 15 Jun 2009. . .
.
Tahniah kepada pengundi Parlimen Bukit Gantang & DUN Pasir Panjang kerana sudah tentunya nasib anda semua dikawasan akan terbela kerana mengundi calon YB anda yg aktif berteriak tak tentu pasal... tak tahu adab dan peraturan... suka berdemonstrasi dan melanggar undang-undang... mesti anda semua suka nizar ni menjadi contoh kepada anak-anak kalian tu yang undi Nizar... kepimpinan melalui tauladan katakan... mesti kawasan anda membangun pesat kerana YB anda tahu bagaimana nak majukan kawasan yg diwakilinya... sibuk dengan macam-macam usaha menjahanamkan kaum melayu dan Islam... yelah kebanyakan pelabur kan cina kena jaga hati cina... melayu buat apa satu sen pun tak boleh pakai!
.
'Waktu itu merupakan peluang keemasan kerana semua menteri berada di Dewan Rakyat. Itu adalah tindakan spontan. Tindakan spontan lebih berkesan," kata Nizar Jamaluddin (Ahli Parlimen Bukit Gantang) di lobi parlimen pada 17 Jun 2009. (baca sini).
.
Kata Nizar dia bertindak sepontan abis kenapa siap ada kain lilit dan ada MP yg juga bawak kain lilit sama dan terus bangun sambut teriakan ala mawas dari Nizar??? Nizar sah menipu dan berbohong... masyaAllah pemimpin PAS yg kononnya membela agama Islam dan Alim berbohong... ini ulama atau pemimpin apa ni... bertopengkan agama tapi tutur kata dan tindakan berbohong... Terima kasih kepad Blogger Angin Perubahan atas maklumat berkenaan!
.
.
Bisik-bisik perkara ini telah dirancang oleh beberapa MP dari Perak yang mastermindnya adalah DAP (Ngo & Nge) - entah bila Allah nak beri hidayah agar Nizar berhenti ikut cakap kafir Harbi dan berfikir dengan cara Islam. Yang lebih seronok lagi Pemimpin PAS sendiri tidak diberitahu awal akan tindakan ala beruk zoo yg akan dilakukan oleh Nizar pada waktu itu...
.
Kalau dah org jalanan dan kemaruk demonstrasi mana-mana tempat, bila-bila masa boleh jadi tiba-tiba tak kira tempat apa pun... itu PEMIMPIN ULUNG & CONTOH Pakatan Rakyat yang hang pa semua sanjung-sanjung...
.
Fikirlah semasaknya... Nizar sebagai pemimpin contoh... biar betul!
.
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.