Friday, June 26, 2009

NIK AZIZ SAKIT : SAMAKAN NASIONALIS BN ADALAH DENGAN KOMUNIS PKM

.
Salam Perjuangan
.
Tak tahu apa yg merasuk Nik Aziz baru-baru ini hinggakan kenyataan yg keluar dari mulutnya tidak rasional langsung seolah-olah dia bercakap menurut emosi & hawa nafsu berbanding akal fikiran yg waras... Apakah Nik Aziz sudah tidak dapat mengawal bisikan "khadam & sahabat" peliharaannya hinggakan dia semakin nyanyuk dan lupa... Nik Aziz telah memusnahkan harapan penyatuan Ummat Islam demi pelihara kerjasama dengan golongan Kafir Harbi, Berlagak Diktator dalam PAS - Suruh org keluar PAS, Restui Persetubuhan dan Bersekedudukan Si Sundal Elizabeth Wong... dan banyak lagi...
.
Terima kasih kepada Bloggers Angin Perubahan atas maklumat berharga ini. Berikut beberapa petikan ucapan Nik Aziz ketika berceramah di Kampung Guar Jering, Penanti, Bukit Mertajam pada 27 Mei 2009 (lihat video ini).
.
“Jika pada zaman PKM ramai mereka yang tidak bersalah dan berdosa dibunuh dan dizalimi. Apa bezanya pada zaman ini dimana mereka yang tidak bersalah mudah dizalimi oleh pemerintahan BN. Oleh kerana itu ada persamaan antara PKM yang dahulu dan BN yang wujud sekarang. Kedua-duanya sama saja"
.
"Kesan yang ditinggalkan oleh PKM pada ketika itu dapat dirasai sehingga sekarang. Begitu juga dengan kerajaan BN yang mengamalkan ISA sebagai satu akta yang menzalimi rakyat yang tidak bersalah. Bukankah ini juga semacam dengan mereka (BN sama dengan Komunis).”
.
Apakah beliau masih layak menjadi pemimpin "de factor" bagi PAS... Niz Aziz hanyalah manusia biasa yg boleh khilaf. Tambahan Husam Musa - anak didik Anwar telah meracun dan menjadi penasihat no 1 Nik Aziz. Kalau tindakan itu adalah demi kebenaran dan pembelaan ummat silam tidak salah & berdosa kita kerana membelakangi Niz Aziz dalam menentukan hala tuju PAS. Buat Hj Hadi & Ustaz Nasha fikirlah sendiri kemana nak bawa PAS selepas ini...
.
Salam Perjuangan
.
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.