Thursday, January 22, 2009

PERKEMBANGAN SEMASA

Salam Perjuangan...

Agak lama saya meninggalkan blog ini... dan saya mohon maaf kepada semua rakan pengunjung kerana disebabkan yang tidak dapat saya sebutkan... saya cuba menyusun semula paparan blog ini hasil nasihat & pendapat rakan semua... berilah komen lagi atau bantu kemaskini kan :)

Begitu banyak perkembangan berlaku dalam tempoh itu... kerajaan selangor sudah menerima Kereta Baru TOYOTA CAMRY... BN KALAH LAGI DI PRK Kuala Terengganu... OBAMA mengangkat sumpah Presiden US yg kebanyakan kita "SUKA" kerana merasakan US bakal berubah... Pilihanraya Kampus... Serangan kejan SYAITAN ISRAEL ke atas Gaza... Bahang PERGONG UMNO Mac ini... Berita Perbenhentian Pekerja seramai 15,000 menjelang perayaan tahun baru cina & 200,000 orang menjelang suku kedua tahun ini... Kemelesetan Ekonomi dunia... Harga gula nak naik pulak lepas ni apa lagi yang naik... dan banyak lagi... AGAK MENGGUSARKAN

Apapun saya akan cuba menyampaikan pandangan dan berkongsi maklumat sahih dengan semua nanti... Perjalanan Jauh Amat meletihkan namun keletihan itu akan berganti dengan satu kepuasan dengan tercapainya matlamat perjalanan itu... Saya mendoakan kesemua rakan pengunjung berada dalam keadaan sihat & sentiasa dinaungi Rahmat Allah SWT...

Sehingga bertemu dalam post akan datang
SALAM PERJUANGAN... TERUSKAN PERJUANGAN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.