Tuesday, January 16, 2018

LIM GUAN ENG BOHONG RAKYAT SAMPAI SYARIKAT FESYEN TERLIBAT BINA TEROWONG PULAU PINANG

Ketua Menteri RASUAH BANGLO Pulau Pinang Lim Guan Eng nak TIPU apa lagi pada rakyat??? Kau ingat rakyat semuanya BODOH macam penganut, penjilat dan pembangkai Pakatan kau nak tipu bulat-bulat???? Habis TANAH, PROJEK, DUIT RAKYAT Pulau Pinang kena sakau dan entah kemana hilangnya... BILA ISU TIMBUL bertaichi si tokong vavi ni spin, putar belit dan menipu!!!!

1. LIM GUAN ENG BERBOHONG DAN TOKONG TIPU RAKYAT KONON TAK ADA SATU SEN PUN DIBAYAR UNTUK PROJEK TEROWONG Pulau Pinang... yang bayaran menerusi pindah milik Tanah Pulau Pinang bernilai RM 208 JUTA kepada pemaju tu APA TOKONG???



2. Pemilihan Consortium Zenith konon kerana memiliki modal besar RM 4.54 Billion dan berkemampuan bukan kerana kroni dan kepentingan walau Consortium Zenith bernilai RM 2.00 
 
TERDEDAH JAN 2018 terbukti konsortium ini hanya memiliki modal sekitar RM 70.5 juta sahaja malah gagal memulakan sebarang kerja sehingga kini. RM70.5 juta nilai modal berbayar ini juga terlalu sedikit jika dibandingkan dengan jumlah RM220 juta yang telah dibayar oleh Rejim DAP Pulau Pinang sebagai sebahagian bayaran untuk laporan RM305 juta
 

Yang menariknya sampai syarikat fesyen VOIR pun ada saham dan terlibat dalam pembinaan terowong... hahahahaha... mungkin KERAJAAN DAP PENANG mahu membina TEROWONG FESYEN hehehe!!!

 

3.Kajian keboleh laksanaan berbanding kos pembinaan yang didedahkan PAC amat memeranjatkan kerana kos pembinaan sebenar meningkat berpuluh kali ganda. kenapa boleh meningkat BERPULUH KALI GANDA... WANG RAKYAT PULAU PINANG UMPAMA SEDANG DIROMPAK SECARA HALUS!!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.