Wednesday, January 10, 2018

HARIMAU JELUTONG KARPAL SINGH JIKA HIDUP PASTI TIDAK SETUJU MAHATHIR CALON PM

3 anak lelaki HARIMAU JELUTONG Karpal Singh SUDAH JADI HARIMAU SARKIS apabila tunduk patuh pada tohkong LIM dan dicktator KIT SIANG apabila menerima MAHAthir FIRAUN sebagai calon PM Pakartun Haramjadah.

Gobind dan Ramkarpal adalah Ahli Parlimen manakala Jagdeep Singh Deo adalah EXCO kerajaan negeri Pulau Pinang... walau berjawatan namun terpesong jauh dari prinsip mendiang Karpal Singh apabila bertindak umpama boneka kepada DINASTI LIM.

 
Semasa Mendiang Pengerusi DAP, Karpal Singh hidup, beliaulah antara orang yang bertegas akan memenjarakan Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir sekiranya Pakatan pembangkang memenangi Pilihan Raya Umum (PRU) ke 13 yang lalu. 

Anak perempuan kepada mendiang Karpal Singh, Sangeet Kaur Deo tegas berkata, jika bapanya masih hidup beliau tentu tidak akan bersetuju dengan cadangan perlantikan Tun Dr Mahathir sebagai calon Perdana Menteri.... ANDA PENYOKONG PEMBANGKANG FIKIRKAN LAH!!!


1 comment:

Anonymous said...

Dlm parlimen kata Anwar peliwat, luar dewan jadi peguambela kes liwat Anwar... Mana integriti anda...

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.