Wednesday, September 20, 2017

MAHATHIR PM BODOH DAIM MENTERI KEWANGAN BAHALOL ANWAR TPM BANGANG - SEBAB APA PUN TAK TAHU

Padat, Tepat dan Kena sekali kan tajuk sebab memang BODOH, BAHALOL dan BANGANG yang amat sekalilah kalau duit negara pun tak tahu ke mana!!! apa guna jadi PM, TPM dan Menteri Kewangan??? Jangan sampai bila terlondeh semua nanti ada anak cucu korang kencing atas kubur korang nanti dah lah!!!

Korang rakyat marhaen pun sure dapat fikir logik akal otak pemikiran... takkan teruk tahap macam tu? Yang jelas memang bangsat bertiga ni BERPAKAT sebab jelas dari kenyataan saksi lain MEMANG SEBENARNYA MEREKA TAHU apa yang terjadi!!! 

Anwar sendiri mengaku dan kata begitu dalam kenyataan umum dan parlimen... kenapa masa RCI ubah kenyataan??? dah rasa PUNGKOK Mahathir ka tu dok cover sakan??? sedap ka dok main dengan ANJING UTAMA DAP tu?


Punya nak TUTUP lubang sampai saham syarikat negara pun kena jual dan GADAI demi nak cover balik kerugian ini... apa cerita??? Senyap-senyap pula tu... arahan orang atasan... kan celaka namanya!!!!




Patut negara susah ja... rupanya nak bagi kroni anak beranak jadi kaya raya... TERBUKTI apa... sapa anak beranak dan kroni Mahathir, Daim dan Anwar yang susah??? ada ke susah??? pegi luar negara tu macam pegi toilet ja... main salji... naik kapal layar... naik jet peribadi... rumah bak istana... wahhhh hebat bukan...


ANDA nak percaya lagi MAHATHIR dan ANWAR ni????
Cukuplah... lihat lah terbukti betapa licik, pembohong dan manipulatif mereka ni...
Tak mustahil kalau bagi lagi peluang NESCAYA JAHANAM NEGARA ni!!!

2 comments:

Anonymous said...

Serious kes ni, mcm mana kata tak tau. Sabit kesalahan boleh masuk penjara. Utk Anwar boleh tambah 10-15 tahun lagi ni!

Anonymous said...

Ketum Dan Madey nak selamatkan negara! Cuba dengar apa yang Madey cakap fasal Ketum Dan Ketum cakap fasal Madey. Jikik.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.