Monday, June 12, 2017

PEMBANGKANG DALANG PENIPUAN SARAWAK REPORT (SR) TUDUH PEGUAM TS SHAFEE DIBAYAR SEBENARNYA UNTUK CIPTA PELUANG BEBASKAN ANWAR IBRAHIM SI PELIWAT

Sibuk macai dan penjilat jubo pembangkang memviralkan fitnah ciptaan SR yang mendakwa peguam kanan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah yang dilantik sebagai ketua pendakwa raya menerima bayaran RM9.5 juta dalam kes liwat II antara Anwar dengan Saiful Bukhari Azlan.

Amat PELIK apabila pembangkang  terus menerus memperbesarkan isu tersebut dengan memberi tekanan kepada kerajaan dan Muhammad Shafee untuk menjelaskan tuduhan dibuat oleh SR. Malah secara tersirat mereka ingin menyatakan bahawa wang itu telah diberi untuk menentukan Anwar dipenjarakan.

Jika pembangkang merasakan tuduhan tersebut adalah benar mereka sepatutnya membuat laporan kepada pihak POLIS dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) supaya menyiasat Shafee bagi merungkai kesahihan perkara itu namun sebaliknya itu semua tidak berlaku!!!!


NIAT DAN TAKTIK BUSUK PEMBANGKANG TERDEDAH

Apa yang berlaku adalah apabila pembangkang MEMFAILKAN RAYUAN DI MAHKAMAH bagi tujuan semakan kes seterusnya ke arah usaha pembebasan BANDUAN LIWAT ANWAR IBRAHIM!!! Nampak sangat isu, pembohongan dan pendedahan ini dirancang dan dicipta SR SEMATA-MATA sebagai strategi demi  MEMBEBASKAN PELIWAT JUBOR ANWAR IBRAHIM!!!!

Peguam ANWAR PELIWAT telah memfailkan saman pemula untuk mengketepikan sabitan bersalah itu berdasarkan dakwaan bahawa Muhammad Shafee telah dibayar RM9.5 juta

INI BUKAN KALI PERTAMA PEMBANGKANG GUNA TAKTIK LICIK DAN PEMBOHONGAN SEPERTI INI

Musa dalam sidang media sebelum ini juga membidas SR yang membuat tuduhan terhadap Muhammad Shafee tanpa mengemukakan bukti dan mengatakan beliau juga pernah berdepan perkara sama apabila dituduh menerima bayaran RM5 juta dalam kes liwat Anwar pada tahun 1999 lalu.

Anwar sedang menjalani hukuman penjara lima tahun selepas Mahkamah Persekutuan mengekalkan sabitan bersalah pada 10 Feb 2015.


BUKTI PEMBOHONGAN SARAWAK REPORT

ANDA CUBA FIKIR mudah sahaja... persoalannya adalah bolehkah tranfer duit dari akaun yang dah ditutup??? Apa bukti SR dan pembangkang selain berita SR dan gambarajah yang boleh dibuat menggunakan perisian word tak sampai 5 minit???

Tepuk dada fikir dan tanya iman dalam dada... agenda apakah ini sebenarnya??? 

menerusi fitnah ini mereka berniat untuk pecah belahkan Islam dan Melayu kerana mahu jatuhkan kerajaan sekarang yang mendokong kedaulatan melayu serta syiar ISLAM... 

mereka mahu ganti dengan kerajaan dikuasai DAPiggy kafir harbi laknatullah anti melayu islam chauvanis rasis yang bersekongkol dengan golongan munafikun si pengkhianat PAN dan pendokong LGBT, liberalisme, pluralisme dan sosialis dibawah bumbung PGayR serta parti Bunga gila kuasa dan suka tikam belakang pimpinan negaraSAWAN aka estetMEN mahathir mamak karala....

http://www.pisau.net/cipta-fitnah-terbaru-untuk-beri-nyawa-politik-kepada-anwar/

cukup-cukuplah kita semua ditipu, diperdaya dan dibohongi... TOLAK PEMBANGKANG!!!!
.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.