Tuesday, November 1, 2016

KENA DENDA RM 200,000.00 BUKTI SOTONG RAFIZI PONDAN MUNAFIK MAHARAJA FITNAH

Cuba tengak gambar nampak tak lidah bercabang sotong pondan tu HASIL kuat tabur fitnah berbohong dan spin merata-rata ni nasib baik sempat lap dan bersihkan nanah, darah dan air liur jijik berbau longkang dari mulut dia kalau tak muntah korang tengok gambar sotong munafik ni.... 

Apapun its ok bagi pembangkang... tetap rasa diri bersih, maksum dan lebih baik dari orang lain... sebab apa... depa lepas kutuk fitnah berbohong dan spin kaw kaw senang ja kata.... " SORRY... BERGURAU JA"... bergurau kepala abah kau!!!



BACA ARTIKEL 

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur sebentar tadi memerintahkan Naib Presiden PKR, Mohd Rafizi Ramli membayar ganti rugi RM200,000 kepada National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFCorp) dan Pengerusi Eksekutifnya, DS Dr Mohamad Salleh Ismail, kerana memfitnah. Ia adalah berhubung kenyataan Rafizi Ramli berkaitan pinjaman pembelian hartanah KL Eco City, Bangsar.

Pesuruhjaya Kehakiman Azizul Azmi Adnan membuat perintah itu selepas membenarkan tuntutan saman NFCorp dan Mohamad Salleh selaku plaintif selepas mendapati kenyataan dikeluarkan Mohd Rafizi, adalah memfitnah. Pesuruhjaya Kehakiman dalam penghakiman beliau berkata, perkataan 'diselewengkan' dikeluarkan Rafizi Ramli adalah serius dan ia membayangkan perlakuan jenayah.

Rafizi Ramli diarahkan membayar ganti rugi kepada syarikat berkenaan berjumlah RM200,000 serta RM100,000 untuk kos. Persoalannya, adakah adil bagi mahkamah mengenakan denda ganti rugi sebanyak RM200,000 sedang satu perniagaan orang Melayu telah lingkup akibat daripada fitnah tersebut dan berbaloikah ganti rugi berkenaan jika dibandingkan dengan fitnah yang dilakukan sehinggakan kini apabila orang menyebut UMNO, penyokong pembangkang akan sahut "lembu kondo".

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.