Monday, October 24, 2016

PERBANDINGAN PERKEMBANGAN 22 TAHUN MAHATHIR DAN 6 TAHUN NAJIB RAZAK

Kita ucapkan terima kasih pada Tun Mahathir atas sumbangan 22 tahun memerintah Malaysia dan segala jasa perkembangan khususnya infra struktur negara. Namun kita juga tidak harus jadi manusia buta serta sewajarnya kita turut menzahirkan rasa syukur dan terima kasih atas kepesatan pembangunan dan kejayaan dalam 6 tahun DS Najib memerintah. 

Berikut adalah perbandingan perkembangan semasa pemerintahan 22 Tahun Mahathir dan 6 tahun DS Najib... apapun syukur negara aman, berkembang dan Islam terus tertegak syiarnya... moga negara dijauhi pengkhianat dan musuh dalam selimut yang sanggup bersekongkol dengan agen asing demi semata-mata gila mahu kuasa dan bukan demi kebajikan serta kesejahteraan rakyat.

kesimpulan : cakap, komen, kritik, persoal, spin, fitnah dan berbohong AMAT MUDAH... berbanding usaha, kerja keras, perancangan bijak, nekad yang jitu dan terjemahan dalam tindakan BAGI MEMBUKTIKAN dengan HASIL dan KEJAYAAN.... renung-renungkan!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.