Tuesday, October 11, 2016

BERSIH 5.0 SEBENARNYA NAJIS DAN TAHI SEBAB DISERTAI KETUA MENTERI RASUAH

Bodoh dan dungu kalau join BERSIH 5.0 ni sebab dalam nya ada bapak perasuah lim guan eng dan Ahli Dewan Legislatif serta anggota cabang Eksekutif Kerajaan yang DITUDUH dan TERPALIT perbagai isu rasuah, salah guna kuasa dan kronisme. 

BERSIH realitinya hanya ALAT POLITIK yang menjadi kuda tunggangan pembangkang... apa ada DOUBLE STANDARD??? pembangkang rasuah disenyap kan sahaja serta dibolehkan dan bila kerajaan terlibat naik syek babi-babi ni menyalak  dan pelbagai fitnah jadi HALAL untuk dilontarkan...

FAKTANYA Ketua Menteri Pulau Pinang, Joseph Lim Guan Eng, yang terpalit  kontroversi berhubung isu pembelian bang­lo di Jalan Pinhorn, Georgetown telah dihadapkan ke Mahkamah Tinggi Pulau Pinang pada 30/06/2016 atas dua pertuduhan rasuah berhubung penukaran zon pertanian kepada zon perumahan serta pembelian lot tanah dan banglo di bawah nilai pasaran.

TIBA-TIBA Lim Guan Eng telah menjadi watak "BERSIH" mengajak Rakyat untuk turun menyertai BERSIH 5.0. Agak kelakar apabila pemimpin yang terpalit dengan rasuah dan penyalahgunaan kuasa, telah menggunakan nama BERSIH dan mengajak Rakyat untuk membanteras rasuah. Sungguh ironi.
 
BERSIH 5.0 memang bersih SEBERSIH TAHI NAJIS dan CIRIT yang ENAK dijilat oleh pendokong al JUBOR dan DAPiggy serta Ternakan nya....

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.