Monday, August 3, 2015

TPM DAN PIHAK POLIS DIMINTA SEGERA SEGERA DAKWA DAN TANGKAP PENYEBAR FITNAH BERIKUT

Rakyat sudah jelik dan jijik dengan fitnah dan pembohongan yang di viralkan dalam aplikasi atas talian yang menyebabkan resah dan persepsi negatif pada kerajaan. Terkini sekurangnya 5 berita fitnah berleluasa disebarkan menerusi aplikasi atas talian... mohon DS Zahid TPM dan pihak polis segera dakwa dan tangkap mereka yang bertanggungjawab agar menjadi tauladan selepas ini terutama kepada ANJING PAKATAN RAKYAT untuk tidak sewenangnya 'mencipta', 'menyebar' dan 'membodohkan' rakyat dengan fitnah, khabar angin dan berita palsu...

1. Ahli parlimen pun jadi BANGSAT sebar fitnah kunun Ghani Phatail di iringi polis dan dilayan teruk... SIM TZE TZIN memei BANGSAT!


2. Waran Palsu Sarawak Report KUNUN Ghani Pathail digugurkan kerana telah memilili bukti lantas menyediakan waran tangkap kepada DS Najib...BODOH lagi Bangang...


3. Penyebaran fitnah dalam aplikasi atas talian KUNUNNYA kebakaran di Bukit aman cubaan menghapuskan bukti 1MDB dan dokumen mengaitkan DS Najib menerima jutaan ringgit... CELAKOS!


4. Penyebaran Fitnah KUNUN rakaman suara MB N. Sembilan meminta DS Najib Ditangkap.. BAHALOL Melantun sungguh....



5. TPM DS Zahid difitnah KUNUNNYA akan sekat semua laman sosial... bukan main bodoh fitnah mereka dan ramai yang percaya pulak tu... BAGHAL!

IMG_2015-08-03 12:47:19

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.