Thursday, August 20, 2015

USTAZAH HOT RELA JADI JANDA KERANA PARTI AMANAH DAN GHB TERPERSONA RAYUAN MAT SABU

Entah apa yang merasuk pemikiran ustazah ini hingga lupa janji yang dibuat dalam baiah sebelum pilihan raya umum lalu. Apakah terlalu kuat rayuan dan bisikan kalbu dari abg Mat 'ROMEO' Sabu hingga sanggup dirinya AUTOMATIK menjanda... 

Bukan setakat itu Ustazah ini berikrar berjuang menolak hudud dan sanggup bersekongkol dengan kafir harbi laknatullah... demi kuasa dan nafsu serta janji abg MAT SABU sampai sanggup meninggalkan perjuangan ISLAM...

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQKyCSR52UWVVfAXtvT15BX8FkvHNrc7Jw7z4yj2Znjh57Nu0aJXQMana-mana Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) PAS Kelantan diingatkan supaya merujuk semula sumpah bai'ah talak tiga ke atas isteri masing-masing sekiranya berhasrat meninggalkan parti itu dan menyertai Gerakan Harapan Baru (GHB).. 

Maka Abdul Fatah dalam nada sinis pernah menyuarakan mengenai perkara itu melalui status Facebook dengan mengandaikan bahawa akan ada ramai isteri wakil rakyat PAS Kelantan yang bakal menjanda.

BERITA

PETALING JAYA: Ahli Parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmud bersama 182 ahli dan pimpinan PAS Kota Raja menyahut cabaran kepimpinan Pas Pusat dengan meletak semua jawatan dan keluar daripada parti itu untuk menyertai Gerakan Harapan Baru (GHB).



https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTD903G1Cw4gqjR-KTIkd5Ol6pV6nCqPxDhcurpqhWVjuni6yfVKeputusan itu dibuat pada Rabu.
“Kami di Parlimen Kota Raja terdiri daripada Yang Dipertua (YDP), Timbalan Yang Dipertua (TYDP), Naib Yang Dipertua (NYDP) serta Setiausaha Kawasan meletak jawatan dalam PAS.

“Ia diikuti sembilan Ketua Cawangan serta ahli jawatankuasa (AJK) cawangan yang melakukan tindakan sama,” katanya yang dipetik daripada Harian Metro Online.

Mengulas mengenai tindakannya, Dr Siti Mariah menjelaskan keputusan itu juga dibuat bagi memudahkan AJK yang masih bersama PAS dapat menjalankan tugas di kawasan berkenaan.

- See more at: http://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/2015/08/19/ahli-parlimen-kota-raja-keluar-pas/#sthash.f2ji9NwR.dpuf

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.