Friday, December 5, 2014

PEMERINTAHAN KERAJAAN DAP KINI PULAU PINANG MENJADI PULAU PELACURAN

Seorang pengguna TripAdvisor dari London membuat komen bahawa beliau tidak berapa suka melancong ke Pulau Pinang kerana terlalu banyak pelacur yang berkeliaran sehingga beliau menamakan Pulau Pinang sebagai "Prostitute Island" atau Pulau Pelacur.




LEBIH PARAH LAGI APABILA....



Tidak cukup dengan itu, sebuah portal, HCTV News dengan rencana bertarikh 10 September 2014, telah melaporkan bahawa pekerja sex di Pulau Mutiara itu meningkat dari sehari ke sehari. Laporan rencana berkenaan yang dipetik di sini, berkata,
The sex trade in Penang is booming, with a significant increase of foreign sex workers compared to last year. Penang Immigration Department Chief Basri Othman said that the number of prostitutes who entered the island has risen to 536 this year.
There are at least 200 hot spots offering sex services in Penang and many are found in Upper Penang Road, Chulia Street, Muntri Street, Love Lane and Batu Feringgi. Recent trend has also shown that there is a high demand for prostitutes particularly from Vietnam, the Philippines, Thailand and China.

SUMBER : http://khairulryezal.blogspot.com/2014/12/pengguna-tripadvisor-dari-london.html

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.