Monday, July 14, 2014

SEDARLAH BUKAN SAHAJA PERLU BOIKOT PRODUK ISRAEL TAPI PEMIMPIN DAN ORGANISASI SOKONG ISRAEL JUGA

Kita benci, jijik dan mahu ISRAEL LAKNATULLAH hancur kena kekejaman mereka pada palestin dan menjajah tanah suci baitulmuqaddis serta permusuhan mereka pada ISLAM.

Kita melaungkan dan berkempen untuk BOIKOT Produk ISRAEL dan USA demi mensabotaj dan menyumbang usaha menhancurkan ISRAEL LAKNATULLAH.


Namun kita juga perlu untuk MEMBOIKOT dan MENOLAK Pemimpin yang MENYOKONG ISRAEL dan ORGANISASI yang didalangi serta di bantu oleh ISRAEL LAKNATULLAH iaitu ANWAR IBRAHIM serta PAKATAN RAKYAT....

TEPUK DADA TANYA IMAN... 

ANDA ISLAM??? 
ANDA SIMPATI PADA PALESTIN???
ANDA BENCI ISRAEL???

 JADI PERLU BENCI DAN TOLAK ANWAR IBRAHIM dan PAKATAN RAKYAT!!!

KEPADA ALLAH BERSERAH



TOLAK ANWAR IBRAHIM KERANA SOKONG ISRAEL LAKNATULLAH


TOLAK PAKATAN RAKYAT  KERANA ORGANISASINYA TERKAIT DAN DISOKONG SECARA TIDAK LANGSUNG OLEH ISRAEL LAKNATULLAH DALAM OPERASI MENGHANCURKAN ISLAM


pakatan palestin-israel


SENARAI PRODUK BERKAITAN ISRAEL DAN USA










1 comment:

Anonymous said...

Di mana pula dasar undang-undang dan falsafah “demokrasi-hak asasi KESAMAAN-KEBEBASAN" si Barat-ZIONIS, pada Dunia Islam/umatnya?! Jadi apalah yg. kita sbg. NEGARA ISLAM, takut sgt. dgn. GERTAKAN si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS termasuk bawah SENJATA mereka iaitu birokrasi UN/International Criminal Court(ICC)/international Court of Justice (ICC)?!

Sepatutnya Dunia Islam kuatkan peranan, pengaruh dan kuasa Org. of Islamic Countries (OIC) sesama negara Islam dan BERSATU di UN; utk. membela nasib Dunia Islam/umatnya , dari terus dirompak, dibunuh dan diJAJAH dlm. GENOSID yg. berterusan, oleh Barat-ZIONIS/Israel serta ejen-ejen tempatan mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.