Friday, May 9, 2014

PAS PENENTU SURVIVAL ISLAM DAN MELAYU HUDUD TITIK TOLAK SEGALANYA



Kerajaan Brunei mengharamkan penggunaan 19 perkataan, termasuk ALLAH dan masjid, oleh orang bukan Islam di negara itu di bawah Kod Penal Syariah.

Lain-lain perkataan diharamkan adalah azan, baitullah, al-Quran, fatwa, firman ALLAH, hadis, haji, hukum syarak, Ilahi, kaabah, kalimah syahadat, kiblat, imam, mufti, mukmin, solat dan wali. 
“Jika sabit kesalahan, hukuman adalah denda sehingga B$4,000 (RM10,400) dan/atau satu tahun penjara. 

Selain itu Kod Penal Syariah juga diguna pakai kepada bukan Islam, termasuk kesalahan berzina dengan pasangan Islam, minum arak di tempat awam dan khalwat dengan pasangan Islam.

Bagi pesalah zina yang dilakukan oleh seorang Muslim yang sudah berkahwin dan pasangannya seorang 
bukan Islam yang juga sudah berkahwin, kedua-dua mereka boleh dikenakan hukuman rejam sampai mati jika kesalahan itu dibuktikan oleh pengakuan atau kesaksian empat saksi.

Sumber klik sini.


DI MALAYSIA... 

1. Kalimah Allah pun jagoh pejuang ISLAM PAS pada mulanya setuju kalimah Allah digadaikan pada agama lain terutama kristian... kemudian tarik balik keputusan... dan sehingga kini DAP dan PKR rakan akrab PAS masih mempertahankan kalimah ALLAH boleh digunakan golongan KAFIR... itukah dikatakan ISLAM yg sebenarnya ???

2. HUDUD MAHZAB PAS HANYA AKAN DILAKSANAKAN PADA ORANG ISLAM... ITU SUDAH TIDAK BETUL DAN SALAH SAMA SEKALI... contoh orang ISLAM berzina dengan orang BUKAN ISLAM yang mana kedua-duanya sudah berkahwin... orang islam tadi akan di rejam sampai mati tapi yang pasangannya bukan ISLAM bebas dan hanya kena hukuman ringan di mahkamah sivil... ITUKAH yang DIKATAKAN ADIL bagi PAS???

3. Golongan KAFIR terus terang berani mencabar usaha pelaksanaan HUDUD... berbanding Brunei yang tunduk menurut perintah kerajaan... kerana apa??? di Malaysia ada pengkhianat, si-kitol dan tali barut melayu dan Islam bersekongkol dengan golongan kafir... itu yang golongan KAFIRUN berani melawan pemerintah... inikah DAULAH ISLAMIAH yang PAS mahukan???

APA YANG PAS PERLU SEGERA LAKUKAN

1. Perbaiki enekmen hudud yang dicadangkan meliputi bukan Islam sekali...insya-Allah UMNO akan bersama menyokong enakmen hudud yang sebenar dan tepat...
2. Keluar dari Pakatan Rakyat dan memutuskan hubungan dengan KAFIR HARBI DAP dan golongan liberal PKR... kerana ia umpama barah yang meranapkan prinsip perjuangan dan ISLAH yang PAS usahakan selama ini.
3. Menyertai gerakan penyatuan UMMAH dengan bekerjasama dengan UMNO seterusnya bergerak kearah penyatuan demi membela ISLAM dan MELAYU....

MOGA ALLAH PERMUDAHKAN PENYATUAN INI... AMIN

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.