Monday, May 12, 2014

MCA SUDAH KAW TIM SAMA DAP TAK LETAK CALON PRK PARLIMEN BUKUT GELUGOR BN KENA TIPU

Terbongkar sudah pakatan RAHSIA di antara MCA dan DAP apabila MCA tidak meletakkan calon bertanding pada pilihanraya kecil PRK Parlimen Bukir Gelugor. Dipercayai MCA sudah "kaw tim" dengan DAP dan bakal mengkhianati BN-UMNO pada PRU-14 kelak - KLIK


MCA menggunakan alasan BODOH dan BANGANG menolak untuk bertanding kononnya mahu menumpukan usaha menghalang hudud PAS dari dibentangkan di Parlimen - KLIK. Apa MCA sudah tidak mementingkan maruah BN lagi??? sebaliknya MCA kian sibuk untuk menekan ISLAM dan MELAYU dengan berpakat dengan DAP memperjuangkan kepentingan kapiak cina dan menghalang soal perpaduan Melayu menerusi hudud.

MCA merupakan barah dalam BN dan hanya satu penyelesaian untuk berhadapan musuh dalam selimut sebegini iaitu penyatuan SEGERA UMNO dan PAS. Hanya dengan menjadi suara majoriti yang utuh di kalangan parti BN barulah ISLAM-MELAYU kembali DIGERUNI dan DIHORMATI dikalangan parti kerajaan dan pembangkang. PAS turut ditekan oleh DAP maka penyatuan ini bukan sahaja memberikan penyelesaian kepada UMNO dan PAS malah menguntungkan ISLAM dan MELAYU.
.
BECOME THE NEW MCA! Umno man invites DAP to join BNSudah tiba masanya pemimpin parti MELAYU-ISLAM terutama UMNO dan PAS untuk berhenti di ugut oleh kapiak minoriti yang berniat menghapuskan hak kita secara terang-terangan. Kapiak cina ini perlu diajar dan disekolahkan semula supaya menghormati perlembagaan yang menjamin hak kita bangsa MELAYU dan agama ISLAM.
.
Selepas penyatuan MELAYU-ISLAM... kaum kapiak cina perlu diajar menerusi polisi dan dasar baru yang memenangkan melayu... kita hapuskan manopoli mereka dalam ekonomi, hapuskan sekolah cina bagi memberi jalan kepada satu cabang pendidikan sahaja, Matrikulasi, sekolah asrama dan kuota universiti kena kaji semula agar mengutamakan melayu dan banyak lagi... projek-projek kerajaan dan syarikat GLC mesti diberikan kepada melayu sahaja... 
.
KINI sudah tiba masaya MELAYU ISLAM menggunakan kuasa yang ada untuk DIRI KITA dahulu... persetankan tuntutan melampau dan suara-suara sumbang serta jeritan kapiak cina... mereka perlu diajar tanah ini adalah TANAH MELAYU dan MENJUNJUNG ISLAM sebagai AGAMA RASMINYA.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.