Monday, April 28, 2014

NAJIB DI KATA TALI BARUT AKA BARUA AMERIKA HANYA SEBAB LAYAN OBAMA CESSSS!!!

Ada komen dari mangkuk hayun kepada penulis seperti berikut "Nak tanya lah..sehari dua ni semua pasal presiden obama. Rakyat mcm dipermainkan..bukan ke dl dlm blog ni ada mengatakan tali barut sebenar adalah anwar tp berita perdana sehari dua ni tunjuk tgk najib lebih sudu dr kuah"

kesian bukan penulis tak tau sapa komen ni cuma sedih belajar tinggi-tinggi, keje kerajaan dan gaji besar makan rezeki dibayar kerajaan tapi otak letak kat lutut, taksub konon rasa konan dialah paling menyokong ISLAM dan segala yang kerajaan buat semua salah, silap dan tak betul.... tak Islam...sah kau bangang bin bahalol betul...

Meh bagi clear akal BODOH kau ni... tali barut maknanya Orang yang membuat pekerjaan tidak baik untuk orang lain atau Orang yang menjadi penyampai rahsia orang lain atau barua (orang perantaraan yang digunakan untuk mengerjakan sesuatu pekerjaan jahat) Contoh Ayat: Si Hamzah menjadi tali barut Jepun sewaktu Perang Dunia Kedua.

Najib melaksanakan peranannya sebagai pemimpin negara dengan mengukuhkan lagi hubungan diplomatik dan kerjasama Malaysia dan US... itu yang terjadi dengan lawatan OBAMA ke Malaysia dimana segala yang diusahakan beliau bakal memberikan manfaat dan keuntungan kepada negara dan rakyatnya.... Najib tidak membawa Malaysia tunduk dan akur dengan US sebaliknya tetap mempertahankan hak dan kepentingan kita... secocok ke dengan persamaan kau bagi konon najib lebih sudu dari kuah berbanding ANUwar si tali barut...

Kenapa kita lawan ANUwar BERAHIm ni... kata dia tali barut, barua, pengkhianat dan si kitol???

1. Menjaja cerita bohong, palsu dan tidak benar dengan niat mahu memburukkan Malaysia dan pimpinan yg memerintah agar ditekan oleh dunia luar... dengan sokongan pihak luar yang bersetuju dan mahu pemimpin malaysia dijatuhkan dan diganti pemimpin ANUgerah tuhan yang senang dikawal mereka.

2. Memperoleh sokongan kewangan, strategis, media, jaringan dan kemudahan pihak luar yang berniat menukar rejim kerajaan agar mudah dikawal dan pak syeikh merelakan diri diperkudakan mereka demi berkuasa dan melunaskan dendam.

3. Rela menggunakan apa jua cara halal atau haram demi meraih sokongan dan berkuasa walaupun mengakibatkan bangsa melayu berpecah belah, islam digadaikan hingga dicabar serta menjadi mainan kafir harbi dan negara menghadapi tekanan serta desakan akibat imej yang dicalarkan akibat pembohongan demi pembohongan.

4. Akhlak dia dipersoalkan berimejkan warak konon islam madani namun hakikatnya mengamal dan menyokong LGBT... bukan setakat kata-kata ada video, bukti dan banyak lagi sumber sahih mendedahkan perkara ini kerakusan nafsu binatang yang dimiliki dia... ini kah pemimpin yang anda mahu ikut dan sanjung serta serahkan negara ini... apa nasib anak cucu kita... fikir lahhh!!!

5. Terang-terang menyokong pluralisme dan liberalisme agama... malah rela kalimah maha suci Allah digunakan orang bukan ISLAM... yang terang terangan niatnya mahu memurtadkan orang islam dan strategi penggunaan kalimah Allah digunakan adalah bagi mengelirukan umat ISLAM... Islam dilacurkan kepada kafir harbi yang terang terangan menentang ISLAM... sekarang anda masih mahu jilat jubur manusia bernama ANUwar BERAHIm ke???

Tak payah nak dabik dada konon kau ISLAM sangat lah kalau HATI tu kekal buta tak mampu lihat kebenaran... tak mengapa teruskan sokong pembangkang dan manusia bernama ANUwar BERAHIm... tiada paksaan... sebab hidayah tu milik Allah... 

Tapi nasihat aku kau berentilah je keje kerajaan kalau kau rasa kerajaan ni tak betul sangat... ehhh sory teruskan je lah keje... tak pe... memang dah manusia macam kau ni boleh je campur aduk prinsip... macam pas... rela je sekongkol dengan geng liberal dan kafir harbi walau prinsip islam digadaikan... isu hudud, kalimah Allah dan banyak lagi pertentangan tetap kekal dalam satu pakatan... demi kuasa yg diidamkan... 

gadai prinsip... bermakna gadai maruah... tiada maruah bermakna hilang harga diri... tiada harga diri bermakna hidup penuh sia-sia belaka... tiada nilai...umpama lalang dan parasit... 

Tak pelah NI AKU UBAT SIKIT pedih hati kau lepas kena cili dengan aku.... 

PENDEDAHAN gambar eksklusif ANUwar BERAHIm... ermmm dengan OBAMA presiden US.... Najib mesra dengan OBAMA tu tipu... fake... nak sangat AMBIKKKKK!!!!


Wakil Anwar pun dapat jumpa Obama kah kah kah ... ermmmmm hihihi....


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.