Monday, December 9, 2013

DAP ADAKAN MAJLIS BERKHATAN BODOH MANALAH YANG NAK HULUR BURUNG SURUH CINA SUNATKAN

Simbolik sungguh acara ini kerana DAP dengan bangganya mahu menyunatkan atau mengkhatankan burung orang islam aka melayu. Takkan nak berkhatan pun rela terjebak dengan DAP Laknatullah. 

Maruah dah digadai dengan mengusung kehulur ke hilir bendera DAP... undi pun rela undi DAP dari UMNO... ini nak berkhatan pun sanggup hulur burung pada DAP...

Penulis ada cadangan... DAP kan selalu kata mereka lebih islamik dari UMNO sebab tu boleh bekerja sama dengan PAS... apa kata PAS buat majlis sebelah majlis khatan DAP... majlis memeluk ISLAM oleh Cina DAP... kata nak tabiyah fakir harbi... takkan takut kut... so lepas mengucap depan mursyidul am PAS... cina baru tadi akan terus ke khemah DAP untuk dikhatankan terus... AMACAM???

DAP boleh mula dengan sunatkan burung Karpal, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan seluruh anggota CEC dulu... kalau Anwar nak merasa kali kedua pun apa salahnya... yelah kena sunat dengan disponsor  KAPIAK... pengalaman sekali seumur hidup tu....











No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.