Monday, December 2, 2013

BABI KURAP JELUTONG JEFF OII MINTA MAAF SEBAB DIPAKSA DAN TIDAK IKHLAS - PENJAWAT AWAM MELAYU KUCING KURAP

Memang CINA spesis Jeff Oii ni benci, dengki dan rasis terhadap MELAYU walau macam mana geng-geng DAP ni nak sorok akan terdedah juga. Mungkin "Panggilan KUCING KURAP" itu datang dari dalam hati yang terbuku lama dengan kebencian mendalam terhadap MELAYU.

Jeff Oii Tidak Ikhlas meminta maaf kerana dia DIPAKSA MEMINTA MAAF... bukan kerana kesedaran bahawa kenyataan beliau itu RASIS, menghina penjawat awam melayu dan memperlekeh maruah serta integriti panjawat awam melayu... BACA

"Tiada siapa boleh suruh saya minta maaf kecuali suadara Karpal Singh! Apa yang beliau suruh, saya akan ikut..... "Saya tidak akan tarik balik ataupun minta maaf melainkan Harimau Jelutong yang suruh. Harimau Baru Jelutong akan dengar cakap Harimau Jelutong.

Sudahlah!!! geng-geng ni penulis yakin minta maaf sebab POLITIK... namun dalam hati bersarang perasaan benci, dengki dan rasis terhadap MELAYU

APA MELAYU ISLAM TERUTAMA PENJAWAT AWAM MAHU TERUS DIPERBODOHKAN DENGAN SANGGUP BERSEKONGKOL MENYOKONG  MEREKA INI DAN PAKATAN RAKYAT??? TAKKAN TAK BOLEH FIKIR KUT???





No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.