Monday, August 5, 2013

THE NEW PAPER LOW STANDARD NEWS PAPER JUS A PIECE OF SHIT FROM SINGAPORE




"Death is cheap and staying alive costly", diterjemahkan sebagai "Selamat datang ke Malaysia di mana untuk mati adalah murah dan untuk hidup adalah mahal".

Ini merupakan strategi serampang dua mata bertujuan memperlekeh dan memalukan pertamanya PDRM dan kedua MALAYSIA khususnya. Bangsat sungguh the new paper ni!!! 


Sibuk-sibuk negara orang kenapa tak jaga singapore tu??? ke takut dengan kerajaan PAP tu yang berita sensasi bermodalkan MALAYSIA... ATAU secara strateginya wujud jaringan MEDIA untuk menjatuhkan imej kerajaan diantara PEMBANGKANG Malaysia dan Jaringan "media luar"... jangan lupa DAP dan PAP amat akrab sekali... hingga kini kerjasama kedua2 nya lancar, hebat baik sekali... MALAYSIA perlu segera menggunakan pengaruh media menangkis cubaan memburukkan PDRM dan negara... the new paper fuck off n go ot hell!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.