Friday, August 2, 2013

NAMEWEE ANJING BELAAN DATUK SERI NAZRI AZIZ MENYALAK SOKONG ALVIN-VIVIAN HINA ISLAM DAN MAHU FILEM KOMUNIS DITAYANGKAN

 Nazri "saya bapa angkat namewee... i support him at all cos"

Namewee manusia ISTIMEWA kerana walaupun menghina MALAYSIA, mencaci ISLAM dan Merendahkan MELAYU masih mendapat LAYANAN 1st CLASS dari kerajaan. Siap dapat GERAN buat FILEM pastu boleh masuk PARLIMEN tanpa dress code yang betul... SIAP MENTERI terhegeh-hegeh SAMBUT tu... Hebat memang hebat!!! 



kalau lupa... INI kerja BABI NAMEWEE lancau!
 
Kemudian secara tersirat terus menerus persoal ISLAM, MELAYU dan MALAYSIA dalam video-video selepas itu... CUBA SEMAK!!! ada apa tindakan ke atas NAMEWEE ni sampai sekarang... LAYANAN ISTIMEWA lagi adalah!!!

SEKARANG DIA BUAT APA??? 

Dia SOKONG Alvin dan vivian pelacur jalang bicth HINA agama ISLAM dan umat ISLAM yang berpuasa.
DIA MAHU Filem membela KOMUNIS di tayangkan seluasnya tanpa sekatan kalau dah CINA BABI memang babi selamanya menyokong KOMUNIS.

TAHNIAH LAH KEPADA NAZRI AZIZ SEBAB LETAK OTAK DEKAT LUTUT... 
HEY! NAZRI LU BAIK JAGA ANJING LU MERANGKAP ANAK ANGKAT LU BAIK-BAIK... MAKIN SIAL AKHIR-AKHIR NI... RAMAI DAH MENYIRAP DAN MAKIN TAK SABAR DAH...




No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.