Thursday, May 23, 2013

PDRM DI BAWAH DS ZAHID HAMIDI BARU MULA BERANI DAN ADA TELUR - ANWAR BERSIAP NAK LARI : TERKINI DITANGKAP ADAM ADLI, TIAN CHUA, HARIS IBRAHIM, TAMRIN GHAFAR

 
 AMARAN... INGATAN... TINDAKAN... HUKUMAN...
KALI INI LAH... KALAU BERANI SILA CABAR UNDANG-UNDANG... 



Bukan macam Hishamudin... Amaran... Amaran dan seterusnya Amaran...

Post Pic
1. Ahli Parlimen Batu, Tian Chua dan aktivis politik, Haris Ibrahim telah ditahan polis untuk membantu siasatan dibawah Akta Hasutan berkenaan dengan Perhimpunan 505 yang dianjurkan oleh parti pembangkang yang lalu.



2. Beliau ditahan di Terminal Tambang Murah (LCCT) di Sepang lebih kurang jam 12.50 tengah hari tadi sementara Haris Ibrahim pula ditahan polis di Segambut ketika baru hendak menjamu makan tengah hari. Penangkapan tersebut didedahkan melalui akaun Twitter Tian Chua dan Parti Sosialis Malaysia.









3. Polis menahan Tamrin Tun Ghafar sekejap tadi di sebuah restoran dekat Bangsar dan dibawa ke Balai Polis Jinjang.

"Saya ditahan oleh Polis Bukit Aman. Polis sedang menunggu saya menghabiskan makan tengahari di Chawan (Restoran), Bangsar," kata Tamrin dalam sms kepada rakan-rakannya.
4. Adam Adli Ditangkap Atas Tuduhan Menghasut | Aktivis pelajar, Adam Adli hari ini ditahan di bawah seksyen 124 Akta Hasutan. Menulis di laman mikro Twitter miliknya, Adam berkata dia ditahan di Bangsar Utama dan sedang dibawa ke Balai Polis Jinjang.
5. Polis tahan 18 individu sertai perhimpunan depan Lokap Berpusat Kuala Lumpur
 


KUALA LUMPUR 23 Mei - Seramai 18 individu termasuk empat wanita ditahan polis ketika menyertai himpunan bagi membebaskan aktivis mahasiswa propembangkang, Adam Adli Abd. Halim yang ditahan di Lokap Berpusat Kuala Lumpur di Jinjang di sini, malam tadi.
Bagaimanapun kesemua mereka dibebaskan dengan jaminan polis setelah pihak polis mengambil keterangan masing-masing.
 
ha ha ha... nak kata apa... ha ha ha saya memang tak ada TELOR ha ha ha....

3 comments:

Anonymous said...

CONFIRM NAIB PRESIDEN UMNO PAS NI... inilah anak jantan...

Anonymous said...

KDN dulu slogannya

Populariti sepupu diutamakan, BN dan Melayu dicinamikan

Anonymous said...

banteras lebih baik sebelum parah. perosak negara harus ditentang.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.