Sunday, January 29, 2012

ANWAR TAK TAKUT BALA ALLAH SWT LINDUNGI DAN SOKONG ISRAEL LAKNATULLAH


Penasihat Majlis Agama Islam Johor (MAIJ), Datuk Nooh Gadut yang menyifatkan kenyataan Anwar Ibrahim secara terbuka menyokong Israel adalah haram dan dilarang dalam Islam. 

Datuk Nooh Gadut berkata dalam Al Quran pada Surah Al Baqarah ayat 120 secara jelas menyatakan Yahudi dan Nasrani sebagai musuh Islam. Manakala dalam Surah Hud ayat 118, pula melarang umat Islam cenderung kepada orang yang berlaku zalim


 Anwar Ibrahim dalam satu temubual dengan Wall Street Journal, artikel bertajuk "Malaysia's Anwar Presses On Despite Appel" pada 27 Januari 2012 mengulangi bahawa liwat adalah undang-undang lapuk dan akan meminda undang-undang tersebut. "Sodomy laws are archaic and could be amended" kata Anwar Ibrahim.

Lebih memalukan Anwar Ibrahim mengatakan jangan menahan dan menghukum orang yang berorientasikan gay. "It is not my business to attack people or arrest people based on their sexual orientation," kata Anwar Ibrahim. Ini satu pandangan yang liberal dan mengenepikan langsung batasan agama

Anwar juga turut berjanji untuk menghapuskan kuota bumiputera jika beliau berkuasa. Kuota bumiputera yang mereka mahu hapuskan bukannya AUKU sebenarnya. Patutlah mereka masih tidak puas hati biarpun Seksyen 15 mahu dipinda, rupanya ada agenda lain. 

Selain itu, Anwar juga menyokong sepenuhnya penubuhan negara Israel dan menyatakan akan mengadakan semula hubungan diplomatik dengan Israel.

 

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.