Wednesday, November 15, 2017

CUCU MAHATHIR MEWAH KAYA KAPAL LAYAR JET PERIBADI OVER SEA SELALU KAU PENJILAT ADA???

Mungkin mengambil semangat BENCANA BANJIR cucu Mahathir yang kaya raya dan mewah telah berlayar menaiki kapal layar mewah demi menyelami kesusahan mangsa banjir yang perlu menaiki bot penyelamat ke tempat perpindahan banjir...

Macam mana mereka boleh kaya raya dan bermewah-mewah... muda lagi buat business apo??? 

ohhh lupo ATOK mereka kan PM memerintah 22 tahun... eehh!! berapa gaji PM ya sampai anak cucu boleh kaya raya??? ada jet peribadi, kapal layar mewah, rumah macam istana, kereta mewah, jam tangan dan hand bang hal nak mampus... gaya hidup mewah selalu melancong dan ke ober sea... dahsyat!!!

TUN KATA GAYA HIDUP MEWAH RASUAH - ADAKAH MAHATHIR RASUAH ???

penjilat dan menyokong ANJING UTAMA ni sanjung kata mamak karala berjuang demi rakyat... demi rakyat apa kalau dah songap macam macam sampai kaya raya kroni keluarga anak cucu... kau yang jilat sangat pungkok NEGARA SAWAN ni dapat apa???

DAPAT TENGOK PUN OK... SAKSIKAN CUCU MAHATHIR MOHAMMED MEWAH KAYA DAN GLAMOR!!! GEMPAK BEB!!!!



SIAP KELUAR AKKHBAR YOU ALLL!!!!



BUKAN ITU SAHAJA TAU!!! ADA LAGIIIIII!!!

NAIK JET PERIBADI YOU... BALIK KHAMPHONG!!!

PANJAT GUNUNG ADA SNOW... MAIN SKI... KAU ADA HEHEHEH!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.