Tuesday, May 3, 2016

PROMOSI IMEJ LOGO SEGI TIGA DEMI TAJAAN ILLUMINATI AKAN SPONSOR PARTI AMANAH

Lepas Skandal DAP dapat tajaan Israel laknatullah hingga ada dana berbillion ringgit kuda pecacai DAP parti AMANAH mengorak langkah mengikut jejak sama demi mendapat duit berbillion dolar hasil tajaan melobi dengan mempromosi imej logo segi tiga yang serupa dengan logo gerakan illuminati...






Parti Amanah Negara (Amanah) sememangnya adalah satu parti yang tidak mempunyai identiti sendiri. Sebelum ini, parti berkenaan berdepan dengan masalah apabila logonya didakwa menyamai logo sebuah syarikat elektrik di Bangladesh iaitu Al Sarwar Electric Department, Dhaka dan juga mirip kepada logo Imayam TV di India. Baca di sini.

Terbaru, pemimpin-pemimpin Amanah telah memperkenalkan lambang tangan yang mirip dan seakan-akan lambang illuminati, sebuah organisasi rahsia Yahudi yang bergerak di bawah tanah, menjalankan segenap agenda Zionisme yang didasarkan pada ajaran Qabala, iaitu ordo rahsia Yahudi tertua yang telah berusia lebih kurang 4.000 tahun. Lambang ini turut dipeloporkan oleh pemimpin Jerman yang terkenal Adolf Hitler.

SUMBER http://khairulryezal.blogspot.com/2016/05/lambang-tangan-parti-amanah-berasaskan.html#LXStZIhG7RHj33Vl.99

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.