Wednesday, July 15, 2015

PEMIMPIN DAN ORANG PAS KEMARUK GILA KUASA DAN JAWATAN JUGA WALAU KUNUN AHLUL AGAMA MAT SABU MENGESAHKAN


Semalam Mat Sabu bersama kumpulan progresif yang tersingkir dalam PAS akan mengumumkan secara rasmi tapak aktiviti mereka yang dinamakan Gerakan Harapan Baru (GHB) pada satu sidang media, sebagai pra kepada penubuhan parti politik baharu di Malaysia. 
 
INI AKIBAT BAHANA KECEWA TEWAS DALAM PERTANDINGAN JAWATAN DAN PEREBUTAN KUASA MASA MUKTAMAR LEPAS... siapa kata pemimpin PAS dan ahlinya zuhud sangat dan pentingkan ISLAM... Mat Sabu dan rakan-rakan membuktikannya... bila kalah protes macam-macam... kecewa tubuh gerakan baru... semua itu kemaruk dan gila kuasa namanya... nama ja ustaz, ustazah dan ulama... tetap manusia juga... bila berjawatan kata lain lepas tewas kata lain... ehhh Islam boleh ubah2 gitu ya... hebat makam syiah mana mat sabu ikut...

Ini diumumkan pengerusinya iaitu Mat Sabu sendiri, selepas pembentukannya pertama kali diumumkan pada pertemuan di Muar, Johor, 16 Jun lalu, mengambil nama G18 sempena 18 pemimpin yang tersingkir pada pemilihan parti awal Jun lalu.
 
lepas ni PAS jangan sebut-sebut bab ISLAM terlampau sangat macam dia lebih beriman dari orang lain lah... janji syurga bagai... RAKUS, KEMARUK dan GILA KUASA Islam tang mana tu??? Bila DAP putus dan hina PAS bagai... ahlul PAS tetap bergayut dalam jawatan di PENANG walau di caci dihina dan dicabar letak jawatan... ermmm ISLAM jatuh no-2 gayanya... Jawatan dan Masyuk lebih diutamakan... Bravo PASSSS!!!

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.