Monday, June 10, 2013

PDRM SILA SIASAT BANNER SOKONG CIKGU PUKIMAK BANGSAT CINA RASIS DI JOHOR


Setakat rentang BANNER curi-curi apa barang kenapa tak cuba panggil sidang media dan sebut depan-depan apa yang kau tulis dekat banner tu... lagi bagus kalau kau boleh bagi tahu nama penuh semua mereka terlibat, nombor IC dan dekat mana anda semua tinggal...

Bukan nak pegi "bubuh" atau "seligi" kepala rasis depa tu... cuma nak bagi mudah polis jumpa depa he he he... Apa pun minta polis siasat dan bawa pihak bertanggungjawab ke muka penghakiman...

Petikan Asal :

Gambar-gambar ini telah diambil oleh seorang rakan di Johor pagi tadi, satunya di hadapan Kedai MARA Gelang Patah, Johor. Banner yang lebih kurang sama turut kelihatan di hadapan padang bola MPJBT Johor. Adakah ini perbuatan segelintir pihak yang tidak bertanggungjawab untuk menaikkan sentimen perkauman ataupun adakah ini sebenarnya hasrat DAP Johor yang rasis menyokong tindakan seorang guru Cina yang rasis?

Melayu tengok sajakah?
Atau Melayu masih lena diulit mimpi?

Orang Johor yang begitu fanatik dengan sukan bolasepak sejak akhir-akhir ini diam sajakah?

PETIKAN ARTIKEL : http://khairulryezal.blogspot.com/2013/06/banner-dap-johor-menyokong-tindakan.html

1 comment:

Unknown said...

Nampaknya semakin berani parti rasis ini menyuarakan pandangan mereka. Sepatutnya sebagai seorang guru, perlu beri didikan kepada anak murid bukannya mengajar perkara yang bertentangan malah mengecam murid murid sendiri. Di sini telah dapat lihat siapa sebenarnya yang mahukan kuasa dan jika mendapat kuasa orang seperti ini pasti akan menyalahgunakan kuasa. Jawatan guru pun telah digunakan untuk meracuni pemikiran pelajar apatah lagi jika mendapat jawatan yang lebih berkuasa..

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.