Friday, November 16, 2012

UMNO JAHAT GUNA ROBOT NANO KAWAL MULUT & OTAK NURUL IZZAH SOKONG KEBEBASAN AGAMA MURTAD

Ya betul! tuan-tuan jangan tak percaya UMNO JAHAT dengan memaksa mulut dan otak Nurul Izzah melafazkan ucapan menyokong kebebasan agama untuk umat ISLAM MURTAD. UMNOm gunakan teknologi tercanggih dari Rusia iaitu ROBOT NANO. Robot nano ni dah lama dalam "body" Nurul Izzah dan baru sahaja diaktifkan 3 November 2012 lalu untuk "mengawal dan memaksa" pemikiran Nurul Izzah agar bercakap macam orang tak siuman dan tak ada agama. Ini dipercayai sebagai senjata terakhir UMNO menjelang PRU 13 ni.

Mungkin kes Anwar Ibrahim zina dengan China Doll, Azmin Ali kena IceCream dengan JANDA, Badrol Amin Khalwat dengan bini orang serta banyak lagi skandal disebabkan "ROBOT NANO" angkara UMNO... mereka semua baik dan islam sangat cuma sebab ROBOT NANO mereka jadi "kurang baik"

BUKTI PENDEDAHAN

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUmhZV8eyLmkxV5uU7jCTB8YPvsjmpwjvbvz5EZFemAq4IWp20mODqoRchkJuRt9Sx6cLIZP0k3IKzfqti9hvrZksVZsuOmb2xsnD-_OfXReEQ312kD4IWz8MQ-z3m4hgAqP8rPwuUCzo/s1600/nurul+izzah.jpg

BUKTI 1 : Nurul Izzah dirakamkan pada satu majlis memiliki sinar mata tajam dan ganas kerana dipengaruhi ROBOT NANO ala teminator 3 yang diimplan dalam tubuhnya... sinar berkilau pada mata tu ROBOT NANO lah tu duduk situ...

BUKTI 2 : Lihat pada gigi dan pinggir mulut Nurul Izzah ada kesan kelabu... bukan kesan air luar basi atau air lain... ia merupakan kesan ROBOT NANO membuat sarang... ya! disebabkan itu ROBOT NANO dapat kawal suara dan gerakan mulut Nurul Izzah.




BUKTI 3: Tubuh nurul Izzah semakin berisi dan mantop malah gebu sekali... ini merupakan kesan sampingan pada HOS ROBOT NANO ini... percayalah cuba timbang berat Nurul Izzah pasti naik 2-3 kg dari biasa... itu pasti sebab biasanya itu lah berat keseluruhan ROBOT NANO yg diperlukan untuk kawal sepenuhnya manusia.

KESIMPULANNYA

Apa saja perkara HARAM, JAHAT dan TIDAK BERMORAL sert MENYALAHI ISLAM yang berlaku dikalangan pemimpin, pengikut dan ahli parti pembangkang ADALAH SALAH UMNO!


NURUL IZZAH TIDAK UCAPKAN DALAM FIKIRAN WARAS KENYATAAN DIBAWAH INI
ROBOT NANO YANG BUAT KENYATAAN



 SUMBER : WAK KIE LEAK

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.