Thursday, April 19, 2012

ANWAR DAN PAKATAN DIMINTA HAPUSKAN YURAN TADIKA PASTI SEBELUM HAPUS PTPTN DAN BAGI PENDIDIKAN PERCUMA


Seronok dengar janji Pakatan Rakyat iaitu berikan pendidikan percuma kepada semua peringkat termasuk di Universiti. Sungguh indah sekali dengan PTPTN akan dihapuskan bersama hutang sedia ada lagi... hebat sungguh hebat...JANJI, JANJI DAN TERUS BERJANJI... MALAH JANJI KALAU KAMI MEMERINTAH NEGERI BLA... BLA... BLA... PUN BELUM TERTUNAI... MUDAH SUNGGUH BERJANJI DAN YANG BODOH AKAN TERTIPU...

Sebanyak RM 43 Billion duit rakyat akan diambil dari perbendaharaan kerajaan untuk menampung kos ini... RM 43 Billion yang dahulunya digunakan untuk membantu rakyat miskin, bina jalan dan sekolah luar serta bekalan air dan elektrik, subsidi minyak dan bahan keperluan lain... apa akan jadi... rakyat terbeban juga akhirnya kan...

Macam ni lah penulis cabar Al JUBURI Al LEEWATI ANU-WAR IBRAHIM dan seluruh pemimpin dan jentera mereka HAPUSKAN YURAN PENDIDIKAN PASTI - Pusat Asuhan Tunas Islam  DAHULU... LEBIH KURANG RM 500.00 SEORANG LAH KOS DIA SETAHUN.

Kemudian di UNISEL dengan kos 851.3 Juta setahun dan KUIS dengan kos 369.98 Juta setahun sebelum Bulan JUN 2012... ADA BERANI???

KEMUDIAN BARU LAH BOLEH CERITA NAK HAPUS RM 43 BILLION NI... 

 Macam semua tak tahu... janji kosong je betul tak??? retorik semata-mata... Penulis jamin lepas Pilihanraya dan pembangkang menang... ingat dia nak tunaikan 100% janji ke??? alamat tunggu kiamatlah... buat benda lagi teruk adalah... macam mereka lakukan di negeri dikuasai mereka!

Janganla kita merelakan diri terus ditipu mereka... dibohongi... percaya janji dan fitnah mereka... CUKUPLAH! MARI BERHENTI MENYOKONG PAKATAN RAKYAT DAN JANGAN BAGI UNDI LAGI KEPADA MEREKA!


No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.