Friday, November 4, 2011

ROSMAH TERUS JADI LIABILITI BURUK BALA BUAT PM NAJIB

Bercakap tentang RAMBUT KEMBANG si Wanita Pertama Malaysia itu, sememangnya tidak akan habis-habis. Daripada nasihat boleh bertukar menjadi kecaman. Daripada kecaman boleh bertukar menjadi fitnah. Daripada hal peribadi boleh bertukar menjadi hal kelayakan memilih pemimpin.

Rosmah di Makkah, sudah dua kali diuar-uarkan. Puak-puak Pakatan tidak terfana dengan 'perubahan' Rosmah dan Rosmah sendiri pun tidak pernah berpura-pura dengan dirinya dengan terus menampilkan RAMBUT KEMBANGnya walaupun gambar-gambar dia dan suaminya di Makkah begitu popular di dada-dada media, baik media cetak apatah lagi elektronik.

Sesuatu yang perlu disedari, jangan hanya kerana SAYANGKAN RAMBUT KEMBANG itu dan kedegilan serta keegoan tentang KUBUR KITA ASING-ASING, maka kerjaya suami selaku Perdana Menteri bertukar menjadi Ketua Pembangkang.

Ini zaman, zaman orang semua pakat celik maklumat sama ada maklumat itu datang menyerong atau pun maklumat yang pepat di luar rencong di dalam. Zaman wanita lebih sayangkan RAMBUT KEMBANG berbanding persepsi orang ramai, terutama sekali di kalangan wanita yang berkait dengan dunia politik, sudah lama berlalu. Kalau tidak, takkanlah ada wanita yang bertudung litup tetapi ditangkap basah dengan hanya tudung di kepala tetapi kemaluan dan dadanya tidak ditutup seurat benang pun.

Jangan fikir, disebabkan kurangnya teguran daripada kelompok yang dilihat banyak menyokong sebelum ini, maka ia akan berterusan sampai bila-bila. Ada masanya, letih juga dengan kerenah bodoh sebegini. Jangan fikir, “ahhhh... takkan rambut pula yang jadi isu,” maka ianya boleh disenyapkan.

Kejatuhan dan pembunuhan Ghaddaffi dimulakan oleh sekelompok mikrob boneka Amerika Syarikat dan kakitangan Zionis berwajah Arab dengan isu yang dianggap remeh dan fitnah. Begitu juga dengan Hosni Mubarak dan beberapa pemimpin Arab yang lain. Semuanya kerana isu kecil, remeh dan dilihat tidak membahayakan.

Perlu diingat, yang dikatakan ASSOBIYYAH itu ialah saling tolong-menolong kelompok sendiri melakukan kezaliman dan maksiat....

Baca seterusnya, klik sini

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.