Tuesday, September 13, 2011

SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN & HARI MALAYSIA

 Salam 1Malaysia.

Semoga negara kita kekal aman sejahtera dan kemerdekaan yang dikecapi terus dapat dinikmati sehingga ke anak cucu dan generasi kita mendatang.

Jangan kita sesekali menjadi pengkhianat dengan melakukan tindakan yang mengganggu gugat keselamatan dan undang-undang negara hingga menimbulkan keresahan dan akhirnya membawa kepada perpecahan yang dikhuatiri melemahkan negara... penjajahan bukan lagi dalam bentuk "TERUS" seperti dahulu... 

Perpecahan dan kelemahan kita akan menyebabkan kita dijajah semula dalam bentuk ekonomi, sosial dan sebagainya... hatta "mereka" mampu menaikkan pemimpin boneka disesetengah tempat akibat kelemahan dalaman sesebuah negara.

Apapun kepada rakan-rakan... berfikirlah sebelum bertindak... dan jangan gadaikan negara dan lacurkan rakyat demi semata-mata nak berkuasa....

Salam kemerdekaan dan hari MALAYSIA

















No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.