Wednesday, January 13, 2016

APA YANG RAFIZI AKAN NASIHAT ARAB SAUDI SELAKU PUNAH SIHAT??? ADA IDEA???

Terburai gelak ketawa dan mood tiba-tiba jadi ceria sebab bangga RAPIJI PONDAN uppss Pandan akan jadi penasihat EKONOMI pehhh ulang semula EKONOMI Arab Saudi. 

Kalau ikutkanlah nasihat apa yang TELAH BERJAYA mamat Rapiji Pondan... ehh Pandan nasihatkan di selangor dan negeri-negeri pakatan rakyat sampai arab saudi nak ambil dia.... 

Kawan-kawan sewaktu sesi teh tarik pagi telah memberikan idea apa Rapiji PONDAN soryyy asyik tersilap Pandan... akan bagi nasihat pada KING of Saudi Arabia... bravoooo!!!


Mukaddimah

Arab Saudi sebuah negara yang mana ekonomi mereka bergantung sepenuhnya kepada minyak. Kejatuhan harga minyak dunia telah menyebabkan Arab Saudi menaggung kerugian besar dan mencapai defisit dalam belanjawan negara 2016.

Nasihat Rafizi

Kami menjangkakan Rapiji pondan akan memberikan opsyen bagi mempelbagai sumber pendapatan negara Saudi... cadangan antaranya seperti berikut:

1. Jual pasir - arab saudi banyak pasir so sesuai utk jd pedangang pasir dijangga saudi akan MOU dengan syarikat semesta milik SElangor.
2. Jual tanah - arab saudi banyak tanah tak berpenghuni maka boleh dijual secara strategik dengan dijangka TEMASIK akan menjadi rakan kongsi dan konsultansi akan dilakukan kerajaan Pulau Pinang.
3. Projek tambak laut dan tebus tanah- dijangka akan membentuk pulau-pulau sekitar arab saudi seterusnya dijual pembangunan dan tarikan pelancongan syarikat akan diambil yang berpengalaman tambak laut di pulau pinang dan konsultan rasmi kerajaan pulau pinang.
4. Naikkan cukai perniagaan, cukai pintu dan segala cukai tanah dan lain-lain - sistem pencukaian akan mengguna pakai modus operanti selangor dan penang - konsultan rapiji pndan sendiri
5. Mendapatkan pinjaman IMF - menggunakan hubungan ANUwar dalam IMF dan para pelobi yahudi rapiji akan dapat menguruskan pinjaman berbilion dan yang pasti konsultansi fee bakal membuat rapiji billionaire.
6. Pelaburan saham dunia - rapiji akan menggunakan khidmat nasihat DEIG : darul ehsan investment group yang akan mengawal dana dan aset arab saudi untuk di niagakan.

ADA LAGI TAMBAH YA DALAM KOMEN






No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.