Monday, October 7, 2013

KATA UTUSAN DAN ROS ANJING UMNO SEBENARNYA TONY PUA ANAK HARAM BABI DAP


Seekor BABI belaan DAP bernama Tony Pua sudah besar kepala dan rasa kuat sangat dengan menggelar UTUSAN dan ROS anjing kepada UMNO. 

Tak payah nak protokol sangatlah or cakap elaok2 untuk beri reaksi dan tindak balas terhadap kenyataan BABI DAP Tony Pua ni... kalau akulah exco or ketua pemuda UMNO aku dah caci maki dan mencarut dah pada BABI DAP Tony Pua ni dan termasuk babi-babi lain dalam DAP. 

Tak guna nak cakap elok-elok sebab ITU SAHAJA CARA nak ajar cina kafir harbi lahanat BABI dan ANJING DAP ni supaya faham kalau nak main "kasar" MELAYU pun boleh lah "berentap" dengan babi CINA... apa ingat melayu takut???

JUMPA jangan lupa LUDAH kasi buang sial!!!!


Ketua Publisiti DAP Tony Pua (pic) mempertahankan kenyataannya merujuk Pendaftar Pertubuhan (ROS) dan Utusan Malaysia sebagai "anjing Umno" apabila berkata beliau "hanya memperkatakan apa yang benar".

"Bukankah Utusan bangga melaksanakan arahan Umno? Kenapa mereka merungut? Saya katakan yang benar," kata Pua kepada The Malaysian Insider.

Pada 29 September, Pua menulis di laman Facebook miliknya bahawa ROS dan Utusan adalah "anjing Umno".

"Tahniah kepada kematangan perwakilan DAP yang mengundi 20 Ahli Jawatankuasa Pusat, bukti tiada elemen salah laku. Pendaftar Pertubuhan boleh pergi ****."

Posting berikutnya pula berkata: "Ahli yang dilantik telah mengadakan mesyuarat bersama 10 ahli yang sama dalam pemilihan sebelum ini. CEC kali ini juga bersetuju mengekalkan Karpal Singh sebagai Pengerusi dan Lim Guan Eng sebagai Setiausaha Agung. Umno dan anjingnya, Utusan dan ROS boleh pergi....!" - 6 Oktober, 2013.

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.