Tuesday, January 22, 2013

PILIHAN AHLI PAS : ANTARA DASAR POLITIK ATAU HUKUM ALLAH SERTA ANTARA DOSA KUFUR ATAU RELA MELACURKAN ISLAM

Ahli PAS WAJIB memilih sekarang ini sama ada menanggung DOSA KUFUR dengan terus bersekongkol membiarkan PAS kekal di dalam PAKATAN RAKYAT yang jelas rela melacurkan ISLAM demi KUASA dan POLITIK dengan BERSETUJU Kalimah ALLAH digunakan oleh agama kristian 

ATAU memilih membawa PAS keluar dari PAKATAN RAKYAT dan berhenti bersekongkol melakukan DOSA BESAR bersama DAP dan PKR serta mengarahkan AHLI PAS untuk tidak mengundi calon PKR atau DAP pada pilihanraya akan datang kerana menyokong DAP dan PKR bererti menyokong KALIMAH ALLAH dan ISLAM di lacurkan semata-mata kuasa. Menyokong dan mengundi PKR atau DAP bermakna menyokong HARAM MENSYIRIKKAN ALLAH SWT kerana PKR dan DAP bertegas mahu membenarkan Kalimah Allah digunakan oleh KRISTIAN!!!

RENTETAN PERISTIWA (klik baca artikel berkaitan)

1. DAP -Lim Guan Eng mendesak Kerajaan BN benarkan Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN

2. Nik Aziz keluar FATWA SESAT setuju dan tiada masalah Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN

3. Hadi Awang buat pengumuman mewakili PAS bersama kehadiran ANWAR Pluralisme dan KARPAL BABI Rasis Anti ISLAM MELAYU "setuju" dan " menyokong" Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN

4. Haron Din dan golongan ULAMA SEBENAR PAS desak PAS adakan mesyuarat majlis syura untuk bincang isu Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN.

5. Majlis Syura PAS buat ketetapan baru setelah Hadi dan Pok Nik insaf iaitu HARAM Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN bagi mentakrifkan "TUHAN MEREKA"

6. Azmin Ali tiba-tiba jadi ULARMAK  dengan buat fatwa agar PAS kekal Syirik dan Kufur bersama PKR dan DAP untuk terima ketetapan Pakatan Rakyat Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN.

7. Harun Taib menyifatkan Azmin tidak guna akal apabila memandai-mandai menolak HUKUM ALLAH dalam soal Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN dengan rela melacurkan ISLAM semata-mata undi dan kuasa.

8. Karpal pula jadi PUKIMAK minta Majlis Syura PAS UBAH pendirian untuk SOKONG Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN.

9. Majlis Syura PAS - Harun Taib menegur Karpal yang cuba jadi PUKIMAK bukan ULAMA. Apa Karpal ingat hukum ALLAH boleh di tukar-tukar ikut kepentingan mana-mana pihak?

10. Nampaknya PKR dan DAP "KEKAL" benarkan Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN dan HUKUM ISLAM bermakna SYIRIK dan KUFUR jika kita sebagai org ISLAM "membenarkan" Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN... Jadi jika PAS dan ahlinya kekal bersama bersekongkol dan menyokong dan meminta ahli PAS mengundi DAP dan PKR bermakna PAS dan Ahlinya bershubahat dengan DOSA BESAR iaitu menyokong usaha mensyirikkan dan mengkufurkan Umat ISLAM oleh PKR dan DAP... PAS perlu memilih sekarang ANTARA DASAR POLITIK DAN HUKUM ALLAH SERTA ANTARA DOSA KUFUR ATAU RELA MELACURKAN ISLAM... Keluar Dari PAKATAN RAKYAT atau BERSYUBAHAT MELAKUKAN DOSA BESAR!!!

HUKUM ISLAM - HARON DIN : SYIRIK DAN KUFUR JIKA RELA kalimah allah digunakan agama lain



AZMIN ALI TAK FAHAM HUKUM ALLAH... CUBA JADI ULARMAK... Politik lebih penting berbanding Hukum Allah... Syirik dan Kufur!



Teguran HARUN TAIB atas kekufuran dan perbuatan syirik Azmin Ali yang tidak menggunakan Akal bila PKR bertegas mahu terus Syirik dan Kufur dengan menyokong Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN.



Karpal BABI cuba jadi PUKIMAK dengan mempersoal dan meminta PAS mengkaji semula HUKUM ALLAH tentang Kalimah Suci ALLAH digunakan KRISTIAN... agar KUFIR dan SYIRIK selaras dengan PKR dan DAP...



HARUN TAIB membidas karpas supaya tidak mencampuri urusan PAS terutamanya HUKUM ALLAH... apa hukum ALLAH boleh diubah-ubah sewenangnya... BANGSAT KARPAL!



Ahli PAS perlu sedar bahawa selama ini PAS dipergunakan DAP dan PKR... sekarang ini AHli PAS WAJIB bertindak memulaukan DAP dan PKR serta menjauhkan diri dari menyokong atau memberikan undi pada calon mereka... menyokong PKR dan DAP bermakna anda bersyubahat dengan perbuatan syirik dan kufur...

KEPADA ALLAH BERSERAH

No comments:

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.