Wednesday, July 2, 2008

Anwar Liwat : Penyataan Report Polis


Saiful Bukhari dilaporkan membuat kenyataan seperti berikut,

No. Repot: 4350/08, Balai Polis Jalan Travers, K.L.:

Pada 28/6/08 jam 1745 satu repot di HKL oleh Mohd Saiful Bukhari b. Azlan [ No.K/P: 850706-01-5687], umur 23 tahun, kandungan repot:

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim - Ketua Umum PKR.”

3 comments:

Anonymous said...

Betul dengan salinan asal ke no report tu? mana sumber saudara boleh kongsi?

odeen said...

Buatan sendiri kot atau paling tidak belilah buatan Malaysia...Kalau kenyataan seperti ini semua orang boleh buat...Kawan2ada no telefon Saiful tak..tahu-tahulah saya pun nak rasa bontot dia....Jangan lupa bagi ye.. bye..bye

Anonymous said...

sedangkan yg dituduh tak dapat report, inikan random blogger dapat report?

pelik2. cm KJ boleh tau content report. hebat!

dah dah lah tuh.
Allah tgh tgk ko buat apa.
nikmat2 ko ada bila2 akan ditarik balik.

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.