Tuesday, May 31, 2016

KEKAYAAN MEMBOLEHKAN MUKHRIZ BOBOI BELA GIRLFRIED NAMA LILIANA UNTUK MAIN TUNGGANG DAN JOLOK CARROT

Orang kaya raya ja boleh ada hobi membela girlfriend macam mukhriz boboi ni yang terang terangan membela liliana untuk keseronokan menunggang... makan dan maintenance dia memang amat mahal sekali... kalau bagi makan DEDAK mau berguling melompat girlfriend boboi mukhriz ni... 

Kalau darah dan tulang dah memang manja serta perlukan kemewahan ingat dapat ke menyelami hati nurani insan biasa macam kita.... bg boboi mukhriz si orang kaya bagi makan carrot tu biasa laaa... duit kan ada berlambak tp jangan double meaning menyindir pula... bg kita marhaen dedak tu biasa sebab dedak digunakan untuk bagi makan ikan, lembu, ayam itik di kampung... tak rendah taraf la menghargai dan mengaku mencari rezeki menggunakan dedak....

sebut pasal dedak... cyber team yang merupakan penjilat pungkok tegar dan pemakan dedak setia boboi mukhriz apa khabar??? tu balaci dan macai serta pecacai tukang kutip borang dan palsu tanda tangan yang dibayar tu terang terang pemakan dedak kau jugakan boboi manja anak ketiak mamak mukhriz....

tak semua penentang mamak karala dan boboi mukeriz sebab dibayar... dia kena sedar hakikat bahawa apa yang diusahakan bersama napa beliau mamak karala bakal merosakkan Malaysia... melacurkan bangsa melayu dan meruntuhkan syiar Islam...

Boboi Anak Ketiak Mamak Karala Mukhriz dan bapa nya serta seluruh penyokongnya WAJIB BERTAUBAT

BERPULUH RIBU HADIR PROGRAMKEMPEN DI SUNGAI BESAR PARTI AMANAH PAN SANGAT KONDIFEN MENANG

Sambutan hebat hangat dan meriah dengan barisan penceramah high-profile telah menggamit berpuluh ribu hadir ke program ceramah parti amanah di sungai besar ini. Yang pastinya kehadiran turut mengambil kira bilangan kerusi, meja, semut, cicak dan mahkluk halus yang ada semasa ceramah ini...

Tang mana yang Parti Amanah kondifen sangat konon ada sokongan itu tak tahu lah.... syok sendiri... kencing penyokong dan rakyat termasuk diri sendiri... amat menyedihkan!!!


Wednesday, May 25, 2016

MAHATHIR KINI MEMANGKU JAWATAN KETUA UMUM PAKATAN SELESA MELABUH PUNGGUNG DI KERUSI BANDUAN PELIWAT

NONETahniah kepada ayahanda Mahathir yang berjaya "hi-jack" dan merampas pengaruh Anwar si peliwat menerusi gerakan rakyat (PM Boboi) dengan kini memangku jawatan di kerusi empuk milik banduan peliwat sebagai ketua umum pakatan harapan. PKR, PAN dan DAP sekarang tunduk mendengar nasihat, pandangan serta strategi beliau yang mahu menjahanamkan negara, memecah belah rakyat dan menyebabkan umno tewas yang selepas itu akan di lacurkan pada pakatan harapan diketuai DAP kafir harbi laknatullah rasis anti melayu islam.

Lihat saja usaha beliau memastikan 1 vs 1 di PRK k,kangsar dan sg besar demi mengalahkan UMNO-BN.... Siap membantu merangka strategi bagaimana mahu nak bagi pakatan menang malah merayu ahli UMNO dan rakyat sokong pembangkang... berapa lori sindiran, maki hamun, fitnah dan kejian dilemparkan beliau pada kerajaan UMNO-BN dan pempinan...wahhh!!! 

Apapun itu strategi dan sememangnya Mahathir layak menyandang jawatan ketua umum pakatan harapan atas jasa beliau kepada pembangkang sepeti berikut : 

1. The Malaysian Insider folded.
2. Lim Guan Eng exposed for bungalow scandal.
3. Infighting between the Pigs and PKR for Sarawak seats allocations.
4. DAP lost 6 seats in Sarawak PRN.
5. 33 out of 95 Pakatan Harapan candidates lost their deposits.
6. PAS replaced MCA as the new 7/11 Party. 7 out of their 11 candidates  lost their deposits.
7. Even then, PAN out did them 9 out out of their 13 candidates lost their deposits.
8. Lim Guan Eng exposed for Underwater Tunnel scandal.
9. PH squabbling over Kuala Kangsar/ Sungai Besar.
10. Nga Kor Ming apologized to PM Najib for his slander in Facebook.
11. PKR internal squabbles Part I - The Anwar letter
12. Lim Guan Eng lost defamation suit against environmentalist.
13. PKR internal squabbles Part II - Money and Sex.
14. Table thumping in Penang State Legislative Assembly.
15. Penang State Executive Councul, backed by backbenchers passed a motion against CM.
16. 25 Pinhorn Street became a tourist attraction not because of rumors it is haunted by ghosts but by devils.
 
KAMI SENTIASA INGAT PESANAN AYAHANDA 

"Orang bertanya mengenai syaitan, tapi kita adalah syaitan yang orang kenal. Mereka adalah malaikat yang orang tidak kenal," 

"malaikat" itu bukanlah golongan yang suci kerana "Kadang-kadang, malaikat juga boleh buat bannyak perkara salah,"
Katanya, walaupun pembangkang mahu membuat perubahan, langkah itu tidak semestinya memberi 

"Jika anda berubah kepada sesuatu yang lebih teruk, anda akan menyesalinya,"

"lebih baik syaitan yang anda kenal daripada malaikat yang anda tidak kenal" AP

PESANAN KAMI CUMA MOGA AYAHANDA TIDAK LUPA MAKAN UBAT YA....
 

RAFIZI RAMLI MAIN BANGSAT BUKTI RASUAH SERAH PADA PRESIDEN PKR KENAPA TAK KE SPRM, BUAT SIDANG MEDIA DAN VIRALKAN BUKTI

Bodoh bangang dan tolol punya Rafizi PONDAN upss pandan sebelum ni menyalak pasal terlus integriti dan sebagainya tuduh malah fitnah dan spin kerajaan BN korup rasuah dan kotor... ni bila kau dah ada BUKTI RASUAH kenapa tak serah pada SPRM dan buat laporan polis??? boleh double standard pula ya... serah pada presiden dulu nak cover-cover lah tu... 

Kalau BN ada lah yg buat macam tu PASTI habis macai pecacai penjilat kau suruh menyalak, meraung dan menganjing satu malaysia.... bila kau buat boleh pula... pukimak lah pembangkang... sedar atau tak lebih jahanam sebenarnya selangor dan penang di tangan pembangkang... cuma kehebatan pembangkang ni pandai tepis, bersilat, tai chi dan spin... berlakon kalah artis... ... ada juga sampai jual agama utk halalkan segalanya... dan cover jadi legal.... jadi tak salah dan ikut undang2... NAH sekarang RASUAH... bukti ada... kenapa SOTONG tak buat sidang media dedahkan bukti kepada awam??? viralkan di internat??? dedah surat spin dan fitnah boleh pula kau bersusah payah menyalak... ni siap ada bukti sogokan RASUAH menggunakan wang dan PEREMPUAN pulak tu!!!!

Pukimaklah lu Rafizi PONDAN upsss sory pandan!!!

https://rmf7.files.wordpress.com/2013/06/rafizi.jpg?w=350&h=200&crop=1
TEBAL NI BUKTI RASUAH WANG DAN PEREMPUAN... KITA TAK PERLU SPRM SERAH PADA PRESIDEN PKR JA... HEHEHEHE


KUALA LUMPUR, 23 Mei (Bernama) -- Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli akan mengemukakan bukti berhubung dakwaan rasuah dalam kerajaan Selangor kepada presiden parti Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail pada mesyuarat PKR esok.

Rafizi berkata setiap kes berkaitan disiplin akan dibawa kepada biro disiplin parti dan tindakan selanjutnya akan diambil terhadap mereka yang didapati bersalah.

"Saya akan menyerahkan segala bukti kepada beliau (presiden) dan kita akan menunggu perbincangan dalam parti sebelum membuat keputusan untuk melaporkannya kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)," katanya ketika ditemui pemberita di lobi Parlimen di sini, hari ini.

Baru-baru ini, beberapa portal berita melaporkan kononnya terdapat amalan rasuah dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor.

Laporan itu dibuat berikutan pendedahan perbualan aplikasi WhatsApp Rafizi yang didakwa mendedahkan wujud permintaan "untuk mendapatkan wanita" sebagai habuan dalam urusan dengan kerajaan negeri.

Rafizi dalam perbualan itu didakwa mengatakan menerima aduan bahawa selain wang yang diminta untuk urusan dengan kerajaan negeri, terdapat juga permintaan untuk mendapatkan wanita.

-- BERNAMA

WAJAH SERUPA SEDARA KEMBAR MAHATHIR BAKAL KETUA MENTERI KARALA, INDIA

 
Patut perangai sikap dan tindakannya macam tu rupanya sah dia Mader Al Karala hebat dalam putar belit, suka berkonfrantasi dan bertindak diluar jangka ada DNA kuat imported dari KARALA INDIA... kena bangga apa susur galur diri tu... so jangan marah dan salah faham ya... Mader Al Karala... ketua pembangkang baru di Malaysia... muahh muaah baru lah puteehhh!!!
 
Ini adalah Pinarayi Vijayan. Beliau bakal menjadi Ketua Menteri Kerala, India yang baru bermula 25/05/2016. Ramai yang mengatakan bahawa beliau kelihatan seiras  seperti Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Muhammad.

Riak wajah ketika masam dan tersenyum memang kelihatan seperti Tun Dr Mahathir. Malah ada juga mendakwa bahawa susur galur Tun Dr Mahathir juga berasal dari Kerala.

Di India Pinarayi Vijayan adalah ahli Parti Komunis India (Marxist). Manakala di Malaysia pula Tun Dr Mahathir pula amat "mesra dan intim" dengan Parti ala-ala "komunis". Apakah ini juga satu kebetulan?

Friday, May 20, 2016

MAHATHIR MERACAU NYANYUK KINI DAKWA DYMM YDP AGONG "TAHANAN RUMAH"

Kesian Mahathir kerana dibiarkan meracau, meroyan, merapu dan bertindak kurang waras oleh isteri, anak dan pengikutnya yang sengaja mahu memperguna "ayahanda" kita ini demi kemaruk KUASA. Kerana sayang sangat pada si manja BOBOI Mukriz ayahanda Mahathir tidak sedar semua ini dengan minda dan tindakan dia sudah berfokus dalam usaha demi naikkan si manja BOBOI Mukriz jadi Peee Yemmm...

Mahathir tidak salah yang salah adalah isteri, anak dan pengikutnya... sampai hati dibiarkan aje orang tua ni... tersasul macam-macam... kutuk dan bantai UMNO berjela-jela... kini dakwa DYMM YDP Agong "tahanan rumah"... aiii kritikal dah ni...

https://lh3.googleusercontent.com/-_BQU94X_9Sk/Vz26sypLP2I/AAAAAAAA6iI/T9jLgOtc1wk/s1600/FB_IMG_1463663035390.jpg

EGYPT AIR A320 TERHEMPAS DIPERCAYAI PENGGANAS - RAKYAT MALAYSIA KENA SEKOLAH OLEH PAK SYEIKH ARAB

Rakyat Malaysia mengganas konon cinta negara tapi benci kerajaan te;ah disekolahkan oleh pak syeikh arab.... itulah buta hati untuk membenci hanya kerana emosional akibat spin, fitnah dan pembohongan berterusan pembangkang yang diterajui KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP... 

Buta hati, mata dan akal kerana diselubungi rasa kufur nikmat hingga niat sebenar menjatuhkan kerajaan gagal ditafsir... apakah tidak nampak lagi dengan tindakan, melarang bacaan kuat Al Quran, menukar tulisan jawi nama jalan, menyokong kalimah Allah digunakan kafir, kitab injil bahasa melau mahu bebas disebarkan, kg melayu ranap dimusnahkan, rampasan ARAK dihalang, serbuan kepada golongan murtad di cabar, pelaksanaan ekonomi menguntungkan umat Islam Melayu di sabotaj malah melayu Islam dipinggir secara sistematik di negeri yang mereka kuasai... malah gerakan songsang yang dilaknat ALLAH iaitu LGBT disokong mereka tanpa segan... APA SEMUA INI?

PAS juga telah sedar mereka diperguna dan bahayanya bersekongkol dengan KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP kerana "NIAT SEBENAR" dan apa yang akan terjadi jika pembangkang menang... apakah anda mahu terus BUTA???

NAH!!! siapa yang buta hati gagal melihat gambaran keseluruhan apa yang terjadi jika kerajaan sekarang tidak dipertahankan??? Apakah kerajaan sekarang melarang umat Islam beribadat? Tidakkah kerajaan sekarang barusaha menjaga kebajikan rakyatnya? Apakah kerajaan tidak membawa negara ke arah lebih baik? Apakah kerajaan BENAR menindas rakyat??? 

Bukankah anda bebas berbuat apa saja asalkan tidak melanggar undang2... kurang dan lebih apa yang anda miliki adalah sebab diri anda sendiri... bijaknya berusaha dan mencari rezeki... masih mahu terus BUTA HATI dengan kufur nikmat nafsu nak lebih segalanya nak bermewah... tapi tidak berusaha...tak mahu bersyukur dan mengukur kemampuan diri... bila tak dapat tak puas hati jadi emosional paling mudah kemudiannya salahkan kerajaan... BUTA dan BODOH???

Apakah sama kemakmuran, keamanan dan kemajuan negara jika kerajaan bertukar tangan kepada pembangkang diterajui KAFIR HARBI CINA CHAUVANIS RASIS LAKNATULLAH DAP nanti??? apa nasib Islam? apa nasib anak cucu generasi mendatang kita? apakah lebih baik atau BALA BENCANA dan MUSIBAH yang menimpa??? Belum jadi kerajaan pusat pun dah tunjuk belang dan taring syaitan kalau berkuasa kau rasa bala apa lagi yang akan dilakukan? Marilah bersyukur dan pertahankan apa yang kita ada sekarang....  

Kerana sebenarnya bukan mata yang buta, TETAPI YANG BUTA IALAH HATI DI DALAM DADA - Surah al-Hajj, ayat 46



https://2.bp.blogspot.com/-1jAYplkt5Cs/Vz2Fh56L0RI/AAAAAAAAZ5U/A2eBVs1gGCwYW4IqnJ8-8M-ASf1aFSivQCLcB/s1600/fok.jpg

Tuesday, May 17, 2016

MAHATHIR SEDANG MENERIMA KIFARAH JADI NYANYUK MEROYAN GILA KUASA SANGGUP HANCUR PARTI DAN NEGARA


http://1.bp.blogspot.com/-eqa8aAg82is/VVvffj7h3lI/AAAAAAABIQI/-S1GgkxHBr0/s1600/FADZIL%2BNOOR%2BDOA%2BMAHATHIR%2BPANJANG%2BUMUR.jpgApabila Mahathir Mohamad mengucapkan dan berkempen agar pengundi dan rakyat mengundi dan sokong pembangkang bagi menumbangkan BN pada PRK Sungai Besar dan Kuala Kangsar itu sudah amat melampaui batas sama sekali...  

Betapa terdesaknya dia hingga sanggup sekarang jadi balaci macai dan kuda kepada pembangkang... apakah dia tidak sedar tindakan dia ini bersubahat memecah belahkan melayu, menjatuhkan kepimpinan ditunjangi Islam dan merosakkan sama sekali negara... malah membuka ruang pembangkang yang diterajui DAP rasis anti melayu islam kafir harbi laknatullah menguasai negara... apa nasib melayu dan Islam nanti...

Jelas Mahathir Mohamad sedang menerima KAFARAH akibat perbuatannya dan mungkin juga berkat doa Tuan Guru Fadzil Noor kini Mahathir dipenghujung usia panjangnya meroyan, nyanyuk dan gila mau kuasa... lihat sahaja pelbagai tindakan kurang waras yang dilakukan... 

dulu benci demonstrasi sekarang sokong, 
dulu tolak campur tangan asing sekarang minta pula, 
dulu benci dan anti DAP sekarang peluk cium, 
dulu benci media asing sekarang agungkan, 
dulu tolak undi tidak percaya sekarang galakkan, 
dulu lawan habisan pembangkang sekarang tidur sebantal
dulu mahu semua ikut percaya taat pemimpin sekarang suruh lawan
dulu mahu semua hormat undang2 sekarang suruh langgar
dulu benci sampai penjara anwar sekarang boleh berpakat
dulu mahu semua pertahan kerajaan sekarang suruh tumbangkan
DAN BANYAK LAGI... Mahathir telah berubah 360 darjah!!!


kerana marah pimpinan tidak mahu jadi pak turut dan boneka beliau
kerana memberontak bila rasa diri hilang kuasa dan pengaruh pd pimpinan sekarang
kerana pastikan jalan boboi manja mukriz nak jadi PM tersekat di betulkan
kerana aduan rakan taikun manapoli sudah hilang business akibat rasionalisasi
kerana bernafsu mahu terus berkuasa dalam halatuju negara dibalik tabir
KERANA MAHATHIR MENERIMA KIFARAH!!!

SUMBER 
 
Tun Dr Mahathir Mohamad menggesa masyarakat dan pengundi di kawasan Parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar untuk mengundi pembangkang bagi memastikan Barisan Nasional (BN) kalah dalam dua pilihan raya kecil (PRK) yang akan diadakan 18 Jun depan.

Bekas presiden Umno itu turut mengharapkan para pengundi di dua kawasan itu untuk memberikan undi yang banyak kepada calon yang akan menentang BN.

 “Bulan puasa ini kita akan berdepan dengan dua pilihan raya kecil, saya berharap kita semua akan mengalahkan BN dalam PRK kali ini.

“Jangan ambil kira siapa yang melawan BN, kita hendak cuma satu parti dan satu calon sahaja yang lawan BN kerana kita tahu kalau kita letak dua tiga calon seperti yang berlaku di Sarawak, undi berpecah dan BN akan menang.

“Kalau kita hanya ada satu lawan satu kita boleh tentukan kekalahan BN dengan mengundi seberapa banyak mungkin kepada calon yang melawan BN,” kata Mahathir ketika berucap dalam Himpunan Selamatkan Malaysia di Stadium Malawati, Shah Alam, malam tadi.
  
Mahathir turut menyeru agar pembangkang bersatu dan tidak menjadikan isu perebutan kerusi sebagai faktor kemenangan BN di dua PRK berkenaan.

“Jangan kita (pertikai) siapa calon ini, kalau pun daripada dia parti PAS dan PAS tidak bersama dengan kita tetapi yang utama mengalahkan BN untuk menunjukkan rakyat sudah tidak lagi sokong, sebab itu kita harus kerja keras untuk mengalahkan BN dalam PRK pada kali ini.

Thursday, May 12, 2016

MAHAHIR DAN DEKLARASI RAKYAT BUAT DRAMA TAMIL KARALA "SAJUTHA BULUM CHUKOP"


Dah kata dah peluk kunun-kunun menangis tu drama lakonan ja rupanya untuk DRAMA TAMIL KARALA "SAJUTHA BULUM CHUKOP". Kejap kata dah cukup sejuta tanda tangan... ehhh kemudian kata baru nak kira... sekali ari ini kata belum cukup baru 500 ribu... PULAK!!! 

Ohhh... hehehe Jangan marah ya itu rupanya plot atau babak dalam DRAMA TAMIL KARALA "SAJUTHA BULUM CHUKOP"... istimewa tau menampilkan pelakon bekas negarawan dan anak dia SI BOBOI MANJA... artis lain ialah Datuk SOTONG, atuk YIDEN dan pemenang pelakon paling SEMPORNA....

video klip lagu latar DRAMA TAMIL KARALA "SAJUTHA BULUM CHUKOP" ini akan ambil di GENTING RESORT bertemakan parti sambutan hari jadi MEWAH tajaan TAIKUN CINA... antara lagu kalau tak silap "NYAYUK MUDHA LUUPHA" dan "BUBOI JADDE PEYEMM"... penyanyi tersohor SITI NOHALIZJA turut sumbang suara menyanyikan lagu "KINAT TIKEM BALAKHANG"

Ramai TAIKUN CINA sponsor DRAMA TAMIL KARALA "SAJUTHA BULUM CHUKOP" ini hasil untung konsesi dan projek manapoli puluhan tahun yang diperolehi....

SAKSIKAN SEDUTAN BABAK DRAMA INI

1. Semalam, jam 2.20 petang, Kelab Mantan Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir FC telah memuat naik status kononnya tandatangan Deklarasi Rakyat telahpun mencecah 1 juta. Maka drama Tamil pun bermula dengan peluk berpelukan diiringi tangisan syahdu.




2. Pada pukul 4.11 petang, satu lagi fanpage, Deklarasi Rakyat pula telah memuat naik status posting bahawa pengiraan tandatangan Deklarasi Rakyat baru bermula. Kelihatan keluarga bahagia yang terdiri daripada Ambiga S, Marina Chin Abdullah dan Teresa Kok turut sama mengira.

3. Hari ini pulak kita sedia maklum apa yang berlaku ...

 https://3.bp.blogspot.com/-TM-u36_aptE/VzMe62ytWUI/AAAAAAAA6Us/Rjn_dMBlvGouXs1BUGIdzPW4NMG0ugx2gCLcB/s640/FB_IMG_1462941672642.jpg

BANGSAT PUNYA CINA BABI DAP BERANI KAU NAK SKREW MELAYU NAK BUAT BODOH DIAM SAHAJA KE???

Kepada MELAYU ISLAM penganut dan peyembah DAP Rasis Laknatullah serta yang menyokong sekongkolan mereka PKR dan AMANAH kena sedar anda menyokong kepada kemusnahan, kerosakan dan usaha menjatuhkan melayu Islam... nahhhh ini dia... terang-terang mengaku DAP sebenarnya NAK SKREW (JAHANAMKAN) MELAYU... kalau melayu jahanam secara tak langsung Islam akan tergugat kerana pendukung Islam di Malaysia adalah bangsa Melayu...


http://328744392.r.worldcdn.net/images/stories/new2/syafiq/dap_hew_kuan_yew.jpg

BABI DAP Dr Hew Kuan Yau SEMASA berkempen berucap dihadapan penduduk Kuching sewaktu kempen PRN Sarawak bagi mempromosikan calon DAP, Abdul Aziz Isa bagi kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Batu Kitang TELAH BERKATA...

"Kita mesti bagi Aziz menang di Batu Kitang. Aziz mungkin jadi ADUN Melayu pertama DAP di Sarawak. Mungkin akhirnya selepas 36 tahun, DAP akan ada ADUN Melayu di Sarawak

"Supaya Aziz boleh skrew (JAHANAMKAN) puak Melayu sendiri. Skrew Melayu korupt sendiri. Skrew Pok Kai puak Melayu sendiri (BIAR ORANG MELAYU GAGAL)," katanya dalam petikan video tersebut.

Kuan Yew merupakan bekas Ketua Publisiti Pilihan Raya DAP juga pernah mencetuskan kontroversi pada tahun 2013 dengan tersebarnya gambar beliau memberikan isyarat lucah dihadapan papan tanda tertera gambar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.


Berapa ramai melayu Islam dalam DAP yang dah kene SKREW dengan anjing dan banjingan bangsat CINA RASIS DAP... mungkin boleh tanya mereka.. dah kena SKREW ke???

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwe90lz3QoqE8kikNV8P75bt3D48casP7d95kDINO_7Np4PhXzpQ

PRESIDEN BARU FILIPINA TAKUT HANTU PUJI KEBERANIAN LIM GUAN ENG BELI RUMAH BERHANTU & SUWEY

Manila - Presiden Filipina baru, Rodrigo Duterte enggan tinggal di kediaman presiden kerana mendakwa ia berhantu. Perasaan presiden baru yang berusia 71 tahun itu takut untuk menduduki Istana Malacanang, kediaman rasmi presiden Filipina yang disediakan oleh kerajaan kepada beliau.

"Saya tidak mahu tinggal dan tidur dengan hantu. Semua hantu yang ada di Filipina berada dalam rumah itu. Ada yang berkeliaran ke sana ke mari. Ada juga yang kelihatan bermesyuarat di situ," dakwa Durerte.

Khabar angin mengenai kediaman rasmi presiden Filipina berhantu menjadi bualan ramai sejak dulu lagi. Ia dibina sebelum Perang Dunia kedua lagi dan pelbagai cerita ngeri dan menakutkan tersebar luas di kalangan rakyatnya.

Durerte berkata, bagi perjalanan harian, beliau bercadang menaiki kapal terbang untuk berulang alik antara rumahnya dengan pejabat presiden.


LEPAS TIMBALAN PRESIDEN UMNO GILIRAN TIMBALAN PRESIDEN PKR PULA MAIN BELAKANG TIKAM PRESIDEN

Azmin MB Selangor memang mengidam nak jadi Presiden PKR satu Malaysia tahu hakikat ini dan kebijaksanaan politik Azmin terserlah dengan mengatur langkap bijak satu persatu bermula dengan menyisihkan Ezam and the team hingga keluar PKR...

http://www.beritasemasa.com.my/wp-content/uploads/2014/09/Sultan-Selangor-Azmin-Ali.jpg


kemudian menyisih tokoh2 asal dalam gerakan reformasi lantas dia menjadi tokoh paling menonjol lantang bersuara dalam PKR... dengan bijak sana beliau mendaki ke tangga timbalan presiden kemudiannya secara licik dilantik sebagai MB Selangor mencantas laluas Presiden PKR sendiri walaupun direncanakan menerusi Langkah Kajang... Beliau pintar tidak berkonfrantasi secara terus sebaliknya menyuarakan secara lantang keinginan beliau menerusi tindakan dan langkah politik yang dibuat...

http://3.bp.blogspot.com/-IUxvBrwp2dQ/VTy2QJx7ATI/AAAAAAAACSs/h0rN44HB8g8/s1600/azmin%2B1.jpg

Kini ketiadaan Al-Juburi yang bercuti di hotel 6 bintang sungai buloh jelas pengaruh Azmin makin berkembang dan Presiden Kipas sendiri belum tentu dapat menahan arus IceCream jika dicabar... pergolakan telah bermula... tentunya Azmin bijak 'menjual' nama presiden kunun mendapat restu pembahagian kerusi PRN lepas... malah BERANI menggoda PAS untuk kembali ke pakatan haram kunun dengan restu presiden... SEKALI Presiden buka mulut kantoi perkara yang dibuat membelakangi bontot Presiden kipas...

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQP7Qe3uXADfLYigs887v_cSNJZ5Apj_BczDV08QwIL6zzUivRDIw

JELAS Azmin mula menunjukkan taring... Presiden Kipas telah mula didatangi dari belakang bila-bila masa kejadian main tikam belakang akan berlaku... PKR akan bergolak bukan ribut mungkin taufan yang melanda... pergolakan yang akan merubah lanskap PKR dan pakatan haram nanti... sama-sama kita tunggu...

Bezanya Presiden Umno berjaya tepis cubaan main belakang ini dengan jayanya... cuma kita risau Presiden PKR Kipas ni... apakah akan mampu menahan godaan dan cubaan main belakang oleh Azmin anak didik suami beliau yang pasti memiliki skill dan kehebatan setaraf dengan Anwar berahim... yang merupakan peliwat berpengalaman yang disabitkan kesalahan meliwat... bimbang Presiden Kipas terkenang suami di sungai buloh... rabak terkangkang PKR nanti... 

PETIKAN

1. Pakatan Harapan tidak pernah menjemput PAS menyertai pakatan itu, kata Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail. Sebaliknya, Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali yang menjemput parti Islam itu.

“Bukan kami yang jemput. Menteri Besar yang jemput,” katanya dalam sidang media di ibu pejabat PKR hari ini.

Penjelaskan Wan Azizah itu menandakan kali kedua beliau menepis kenyataan timbalannya.

2. Dalam pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini, bagi menjawab pertelingkahan antara PKR dan DAP mengenai pengagihan kerusi, Azmin mendakwa telah diberi mandat oleh Wan Azizah untuk mengizinkan Pengerusi Perhubungan PKR Sarawak, Baru Bian menandatangani surat pertauliahan untuk calon-calon yang mahu bertanding.

Wan Azizah kemudiannya berkata dirinya tidak terbabit dalam rundingan kerusi antara PKR dan DAP.

Wednesday, May 11, 2016

UMUM SEJUTA TANDATANGAN MAHATHIR DAN DEKLARASI RAKYAT BAKAL DISAMAN SALAH GUNA DATA PERIBADI TANPA KEBENARAN UNTUK CUKUP KORUM

Mahathir dan deklarasi rakyat dipercayai telah merelakan macai penjilat cyber mereka menyalah gunakan maklumat data peribadi yang diperolehi untuk memenuhkan korum SEJUTA tandatangan untuk deklarasi rakyat. Ini menyalahi AKTA PERLINDUNGAN DATA PERIBADI 2010 (rujuk klik sini) kerana jelas memanipulasi data individu dan menyebabkan individu terjebak tanpa rela dalam sesuatu yang dibimbangi memudaratkan mereka.

Paling jelas PENJAWAT AWAM yang didapati terlibat dalam gerakan menjatuhkan kerajaan BOLEH DIKENAKAN HUKUMAN TATATERTIB hingga diberhentikan kerja. Penyalah gunaan data peribadi jelas menganiaya individu dan rakyat... Iyalah SEMATA-MATA mahu memenuhi KEMARUK GILA KUASA dan MAHU BOBOI MUKHRIZ dapat jadi PEY YEM sanggup menipu tuuuu...

Lakonan air mata sudah tak berguna lagi... sekumpulan individu dipercayai sedang merangka untuk melancarkan SAMAN terhadap Mahathir dan Deklarasi rakyat atas kesalahan ini... jangan risau hukuman pasti menanti... Jawab jangan tak jawab di dua mahkamah... dunia dan akhirat...

NIAT TIDAK MENGHALALKAN CARA beb!!! lebih lagi niat mahu menjatuhkan pemerintahan yang dipilih oleh rakyat... "Wahai orang-orang yang beriman taatilah Allah dan taatilah Rasul dan para pemimpin di kalangan kamu".(An-Nisa:59)...  apa sudah lupa??? upsss Mahathir memang MUDAH LUPA!!!


RAFIZI RAMLI MUNAFIK MULUT LANCAU FITNAH KONON PM DS NAJIB KELUAR SURAT ARAH MBSB KETEPIKAN NOTIS BANKRAP

Rafizi MUNAFIK Ramli PONDAN ehh Pandan memang CELAKA dan BANGSAT apabila terus menerus MENABUR FITNAH tanpa rasa bersalah atau berdosa besar semata-mata demi memuaskan nafsu sotong agar jin-gay berkuasa .

Terbaru dalam posting dia MENUDUH DS NAJIB ARAH MBSA KETEPIKAN NOTIS BANKRAP KETUA UMNO KEPONG... sebelum anda jadi BODOH tiba-tiba nak emosional melompat maki hamun pimpinan kita macam tak ada otak... jum kaji selidik betulkah tuduhan fitnah ini... cuba baca surat berkenaan elok-elok... nak kena tipu macam kes tabung haji lagi ke???

SO KORANG dah baca??? meh kami terangkan kebenaran dan FAKTA....

1. Surat di atas SEBENARNYA dikeluarkan oleh Ketua Setiausaha Sulit kepada Perdana Menteri.... dan bukan perdana menteri sendiri...
 
2. Secara jelas dinyatakan dlm perkara ke 2 berkaitan niat surat ini dihantar yang mana disebut dengan jelas seperti berikut - BAGI TUJUAN DIATAS. PERDANA MENTERI MENELITI PERMOHONAN TERSEBUT DAN DIPANJANGKAN UNTUK PERHATIAN DAN TINDAKAN PIHAK YBHG DATO SEWAJARNYA... ada ke sebut suruh ketepikan kebankrapan ini???

3. Untuk maksd lebih jelas adalah... Perdana Menteri ada menerima permohonan... maka Perdana Menteri hanya memanjangkan permohonan yang diterima perhatian kepada MBSB untuk membuat keputusan. Kerana apa??? itu adalah bidang kuasa MBSB untuk putuskan. Kalau terima, terimalah. Kalau tolak, tolaklah. 
 
4. Dalam surat ini TIDAK ADA SATU AYAT atau satu patah perkataan pun yang dinyatakan Perdana Menteri MENGARAHKAN untuk MBSA bertindak atau memutuskan apa-apa...
 
NAMPAK TAK SEMUA... BETAPA JIJIK FITNAH dan PEMBOHONGAN yang dilakukan RAFIZI munafik RAMLI??? Wajar dia ni dikategorikan manusia celaka lagi bangsat bermulut lancau kerana tidak putus-putus menabur fitnah pembohongan dan spin agar dapat mempengaruhi rakyat demi mendapatkan kuasa...

Sedarlah anda semua... semak kesahihan dan fakta bukan melulu BENCI kerana EMOSI... fikir guna AKAL dan OTAK bukan kepala lutut... yelah jadi bodoh nak melulu pegi menjilat najis dan daging bernanah yang dilempar sotong pondan munafik...

KAU MEMANG BANGSAT RIFIZI RAMLI!!!
 


Tuesday, May 10, 2016

TERKINI ANWAR IBRAHIM BERGELUT MAUT TEKANAN DARAH TINGGI MEMUNCAK SEDIH KALAH BESAR DI PRN SARAWAK



Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dikejarkan ke hospital kerana tekanan darah tinggi, menurut peguamnya, Sivarasa Rasiah.

“Dato’ Seri Anwar Ibrahim di kejarkan ke hospital akibat darah tinggi yang tidak stabil,” tulis Sivarasa dalam catatannya di Facebook malam ini. “Sama-sama kita doakan untuk beliau.”
 
KALAU DAH AJAL KITA TERIMA KETENTUAN TUHAN
MOGA MALAYSIA LEBIH AMAN PADA MASA HADAPAN

CINA PENANG SUDAH BERANI DEMONSTRASI LAWAN LIM TOKONG SEJAK SKANDAL RASUAH BANGLOW DISKAUN TERBONGKAR




Kelmarin  Adun PKR  Bukit Tengah YB Ong Chin Ween dan Datuk Huan Cheng Guan dari Parti Cinta Malaysia bersama-bersama dengan penduduk  membantah pembinaan Kuarters Pekerja Asing di Perkampungan Juru , Bukit Tengah dalam Parlimen Batu Kawan. Adun PKR ini antara 5 orang Adun yang tidak mengundi usul  mengenai tebus guna tanah lebih 2,600 hektar dibawa oleh ADUN Barisan Nasional di DUN Pulau Pinang tahun lepas. 

Difahamkan sudah banyak rayuan telah di kemukakan olih penduduk kepada Ketua Menteri Pulau Pinang tetapi langsung tidak dihiraukan  dan dipedulikan .

Tetapi  Kerajaan Dap masih keras dan berdegil untuk menbina Kuarters tersebut.

Malah lebih mengecewakan langsung  tidak nampak kelibat  Ahli Parlimen DAP Batu Kawan Kasturi Patto  dan Exco Kerajaan Negeri untuk turun mendengar bantahan mereka  . 

Mungkin mereka tak berani hadir kerana takut sama dengan  Tokong jika bersama rakyat membantah   ??

PARTI PAS DIGODA MALAH DIRAYU DAN DIPUJUK AZMIN ALI JOIN SEMULA PAKATAN JALAN MUNGKAR

SAYA BELANJA "ICE CREAM" TOILET KALAU PAS JOIN SEMULA HEHEHE...


Saham PAS mencanak naik dengan terbaru Azmin Ali merayu, menggoda dan memujuk PAS agar kembali join semula PAKATAN ke jalan mungkar... sebelum PAS pertimbangkan perkara ini sedarlah DAP adalah kumpulan kafir harbi laknatullah rasis anti Islam dan melayu... manakala DAP kumpulan menyokong liberalisme, sosialisme, pluralisme malah LGBT yang dilaknat Allah SWT... kemudiannya AMANAH jelas kumpulan manusia MUNAFIK, Opurtunis dan parasit yang mahu menelan PAS...

Itu saja telah cukup untuk PAS menolak GODAAN ini... belum lagi cerita bagaimana PAS dilayan dalam pakatan suatu ketika dulu... fikir dengan hati disulami iman....

SYED 'PALLADIUM' SADDIQ ANAK KETIAK OMAK MABUK KENA KENCING SYAITAN DAP


Pilihan Raya Negeri (PRN) Sarawak telah memberikan PUKULAN MAUT kepada pembangkang. Pelbagai pihak mengeluarkan analisa dan komentar mereka termasuk GENG REKRUT DAP yang bernaung dalam kumpulan ProTun atau Deklarasi Selamatkan Malaysia seperti Syed 'Palladium' Saddiq ANAK KETIAK OMAK

Syed 'Palladium' Saddiq ANAK KETIAK OMAK telah mengeluarkan kenyataan agak kebudak-budakan, agak bodoh dan tidak mencerminkan langsung KUNUN-KUNUN dirinya yang amat hebat itu. Beliau berpendapat DS Adenan Satem seharusnya dilantik menjadi Timbalan Perdana Menteri di atas faktor kemenangan bergaya beliau menumbangkan pembangkang 72 berbalas 10 kerusi.

Mungkin Syed Palladium terlupa atau tidak tahu bahawa Pilihan Raya yang berlangsung baru-baru ini hanyalah melibatkan peringkat negeri. Calon yang menang bertanding hanyalah dikenali sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN). Jawatan tertinggi yang boleh dipegang oleh ADUN hanyalah Ketua Menteri atau Menteri Besar. Untuk dilantik menjadi Timbalan Perdana Menteri, seseorang itu perlulah memenangi kerusi Parlimen dan dikenali sebagai Ahli Parlimen (MP).

Cara lain adalah seseorang itu dilantik menjadi Senator. Dalam hal ini, untuk keperluan apa DS Adenan Satem mahu dilantik menjadi Senator? Beliau pernah menjawat jawatan yang lebih tinggi sewaktu berada di dalam Kerajaan Pusat. Beliau pernah menjadi Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar Kerajaan Pusat dari Mac 2004 hingga Februari 2006. Hanya di atas kehendak beliau, beliau balik ke Sarawak untuk berkhidmat di Bumi Kenyalang. 
 
Sudah-sudahlah menunjukkan kebodohan wahai Syed 'Palladium' Saddiq ANAK KETIAK OMAK

SUMBER at http://khairulryezal.blogspot.com/2016/05/bagaimana-syed-saddiq-palladium-boleh.html#hvZhkrjOKUatH5iy.99

Monday, May 9, 2016

HUSAM MUSA SUDAH DIPECAT 10 ADUN PAS KELUAR BERPARTI BUKTI AMANAH TERKENCING BERDIRI

10 ADUN PAS keluar parti bersama Husam Musa apabiladia dipecat malah terus masuk PARTI illuminati Amanah begitu sekali berkuasanya Husam Musa sampai menggoyang kepimpinan PAS Kelantan... 

Ehhh Husam Musa dan kene pecat ni BILA 10 ADUN PAS NAK KELUAR BERPARTI masuk parti amanah??? ke Parti AMANAH sudah kencing semua orang termasuk ularmak, pak lebai, tokeh babi dan peyokong peliwat... apa tunggu Wan Rahim AMANAH kencing berdiri buat pengumuman semula kut hehehe...

https://lh3.googleusercontent.com/-oXc3EZMzjW0/Vy1Y0P0ZlTI/AAAAAAAA6JQ/Rva-5qMUqzU/s1600/FB_IMG_1462589314749.jpg


Lepas kena pecat HUSAM MUSA JANAPARI terus meroyan walau sudah tidak jadi ahli PAS dia 'MENGGATAL dan SYOK SENDIRI' rasmi Mesyuarat Agong Tahunan PAS... wahhh baru 24 jam Husam Musa SUDAH GILA TALAK hahaha.... lepas ni mungkin dia naik gian nak rasmi majlis perletakan batu asas pula yang sudah berlambak-lambak dibina di seluruh kelantan WALAU satu projek pun TERBUKT tak jalan... hanya projek pembinaan batu asas hehehe....


PENJILAT PEMBANGKANG DAN AKTIVIS CINA DAP HILANG AKAL HINA "FUCK SARAWAKIANS" PEMBANGKANG TEWAS TERUK DI PRN SARAWAK


Wanita Cina DAP ini yang meletakkan gambar Ahli Parlimen Pandan, Rafizi 'Sotong' Ramli sebagai gambar 'layout' telah mengeluarkan kata-kata 'Fuck Sarawakians' akibat DAP kalah teruk di dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak semalam. Rakyat Sarawak, hafal muka wanita Cina ini baik-baik. Kalau beliau berani pijak kaki ke Sarawak, tolong kenalkan beliau dengan Bujang Senang.

Bukan itu sahaja ramai yang rosak otak dan jadi bodoh tiba-tiba dengan sewenang nya menhina rakyat sarawak...  majoritinya bangsat cina yang telah lama jadi penjilat lubang najis DAP parti perkauman cauvanis ultra kiasu....
Inilah realiti sebenar tahap akal pemikiran yang penjilat dan macai pembangkang miliki yang mana politik hanya berasaskan kebencian dan emosi manakala fitnah, pembohongan dan spin menjadi makanan ruji harian... sampai bila tak dapat menilai kebenaran, bukti dan mengambil keputusan yang betul dan tepat untuk masa depan negara...

Apakah anda mahu jadi sebahagian dari mereka ini??? fikir dan guna akal jangan tewas dengan mainan fitnah dan emosi pembangkang.




TERIMA KASIH RAKYAT SARAWAK BN MENANG BESAR PRN SARAWAK 2016

Letih, penat dan pengorbanan dirasakan sepanjang membantu PRN Sarawak begitu berbaloi sekali walau diselubungi kepiluan akibat kejadian yang mengorbankan rakan seperjuangan dalam nahas helikopter yang berlaku... kemenangan ini amat bermakna sekali selepas pelbagai isu dan cabaran serta fitnah yang dihadapi kepimpinan negara dan disarawak amnya....

Jelas sekali kematangan dan kebijaksanaan rakyat khususnya pengundi di Sarawak terserlah dengan menolak politik kebencian dan perkauman, taktif fitnah dan adu domba serta kaedah memburuk-burukkan peribadi yang dijaja parti pembangkang... 

Alangkah indah jika pengundi disemenanjung memiliki kematangan dan kebijaksanaan ini yang kian pudar ditelan politik emosi dan kebencian serta mudahnya termakan dakyah fitnah, pembohongan serta spin pembangkang... mungkin maju dan taraf hidup lebih baik namun norma nilai murni, keprihatinan serta bijak dalam menilai makin hilang dalam diri warga semenanjung... 

Semoga Sarawak kekal aman, makmur dan sejahtera dibawah kepimpinan 'Tok Nan' dan BN serta mencapai kemajuan dan kejayaan di masa hadapan.


Pecahan Kerusi BN Menang:
PBB: 40 of 40 contested (100%)
SUPP: 7 of 13 contested (54%)
SPDP: 3 of 5 contested (60%)
PRS: 11 of 11 contested (100%)
BN Direct: 11 of 13 contested (85%)

TOTAL BN: 72 of 82 contested (88%)

Pecahan Kerusi Pembangkang Menang:
DAP: 7 of 31 contested (23%)
PKR: 3 of 41 contested (7%)
PAS: 0 of 11 contested (0%)
PAN: 0 of 13 contested (0%)
PBDSB: 0 of 5 contested (0%)
STAR: 0 of 11 contested (0%)
BEBAS: 0 of 36 contested (0%)

TOTAL OPPOSITION: 10 of 82 contested (12%)

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.