Friday, January 29, 2016

MESYUARAT MT UMNO PWTC MUKHRIZ MAHATHIR DIHALAU KELUAR KE TIDAK DIJEMPUT HADIR

mukhriz

Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir meninggalkan Menara Dato Onn selepas tidak dibenarkan menyertai mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) UMNO sebentar tadi. 

Ketika ditemui di lobi bangunan itu, beliau memaklumkan arahan tersebut dibuat Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor.

Sesiapa yang tidak dijemput diminta beredar, tetapi semua itu ditujukan kepada saya seorang. “Ada arahan daripada Setiausaha Agung,” katanya. - UTUSAN ONLINE

http://mk-cdn.mkini.net/976/aaace4127d4a47e2e17ef6f7fa3f3f24.jpg


Majlis Tertinggi Umno dipercayai sedang berbincang mengenai masa depan Mukhriz yang juga adalah pengerusi perhubungan Umno Kedah merangkap menteri besar kedah. 

Malunya bila TAHU TIDAK DIJEMPUT tetapi sengaja saja-saja... bila hadir kena suruh keluarlah sebab you ak dijemput.... lepas ni jangan spekulasikan perkara ini... macam mana nak bincang nasib you kalau you duduk dalam meeting tertutup ni...

BAKAL MENTERI BESAR KEDAH PM DAH BERTEMU JEMAAH PEMANGKU SULTAN KEDAH

Datuk Seri Najib Razak dipercayai menyerahkan tiga nama calon Menteri Besar Kedah kepada Jemaah Pemangku Sultan Kedah dalam pertemuan di Istana Darul Aman, di sini, pagi tadi. 

Bagaimanapun, nama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bakar Bata, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah, yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah dikatakan tidak tersenarai. 

Menurut sumber, tiga ADUN yang dicalonkan adalah ADUN Guar Chempedak, Datuk Dr Ku Abd Rahman Ku Ismail; ADUN Ayer Hangat, Datuk Mohd Rawi Abdul Hamid dan ADUN Bayu, Datuk Azmi Che Husin.


http://assets.bharian.com.my/images/articles/29jan-ngadap.transformed.jpg

http://assets.bharian.com.my/images/articles/calonMBKedah.transformed.jpg

Berdasarkan tiga nama itu, Dr Ku Abd Rahman dilihat berpotensi untuk dilantik berdasarkan latar belakangnya selain menjadi Exco paling kanan dalam barisan kepemimpinan kerajaan negeri.

MOGA REDA HENDAKNYA KRISIS KEPIMPINAN DI KEDAH... 
MUKHRIZ PUN BOLEH MENARIK NAFAS LEGA DUDUK DI KL...
JIMAT TAK PAYAH BERULANG KL KE ALOR SETAR ...



PANAS DATIN SKANDAL BINI PEGAWAI SPRM BUAT ONAR DI BELAKANG SUAMI KECUT

Seronoknya main di belakang bunyi kuat meraung hentam kuat-kuat sokmo macam orang tak tahu tak perasan onar yang dia buat yang best suami dia kecut dedah dan bocorkan maklumat pada dia buat dia rasa hebat  bunyi dibelakang hentam main belasah ja... apa siap kata najis mughallazah??? abis yang kau buat ni apa... hero sangat ke??? 

inilah contoh isteri yang membawa rebah pada suami... tak apalah datin tak lama dah suami kau tu kejap ja lagi lepas polis dapat maklumat bemalam lah dia di hotel LOWKAPP... otak dia sudah tidak boleh diselamatkan asyik fikir nak melawat ANUwar ja di hotal SUNGE BUeLOH...

 
BODOHNYA.... BILA KANTOI BUAT-BUAT KATA LAMAN FB DI GODAM PUNYA LAH BANGANG ALASAN... ELOK KO MASUK MAHARAJA LAWAK PASTI MENANG 
 
27hb sibuk menaburkan fitnah. Apabila fitnah diketahui orang, tutup akaun. Tidak sampai 24 jam, buka kembali akaun Facebook dan membuat posting akaun telah diceroboh. Agak-agaknya siapalah yang hendak menceroboh akaun Facebook 'Datin' ini dan agak-agak pembacalah, teruk sangatkhah sistem keselamatan Facebook sehingga senang-senag diceroboh. 

Mungkin juga suaminya ada hubungan dengan Mark Zukernberg sehingga membolehkan akaunnya diperolehi semula selepas tidak sampai 24 jam diceroboh.... hahahahaha lawak!!!!

Walaupun suami pegawai tinggi SPRM, tidak mungkin secepat itu beliau boleh mendapatkan kembali akaun beliau yang telah diceroboh dan mengaktifkan kembali. Jangan ingat kami bodoh lah 'Datin'. sumber
 NI APA CERITA PULA... ADAKAH BERLAKU SALAH GUNA KUASA DI SPRM???
SIAPA NAK SIASAT KEBENARAN ??? FBI? CIA? MOSSAD? KGB? MI6? MAFIA?

LAPORAN POLIS SEBAB PEGAWAI SPRM MILIKI AKAL KELAS KE TIGA BOCOR MAKLUMAT DAN BUAT KENYATAAN MEDIA SESUKA HATI

Kunun pegawai SPRM berintegriti, patuh undang-undang dan mendokong kebenaran habis kalau memandai buat kenyataan media sendiri dengan sengaja mewujudkan keraguan dan konflik yang akhirnya timbul fitnah dan spin kebenaran itu apa??? 

Malah ada yang memandai bocorkan dokumen dan maklumat konon sepatutnya buat begitu begini walhal masih dalam siasatan dan telah diputuskan secara adil dan terbuka hingga menimbulkan pelbagai persepsi negatif dan fitnah apakah itu namanya INTEGRITI dan patuh pada undang-undang.

Bila polis masuk siasat SPRM nak siasat bagaimana dokumen dan maklumat bocor konon kata polis campur tangan dan salahkan kerajaan kunun nak sabotaj siap buat solat hajat dan macam-macam... hei pengkhianat jangan senang-senang la guna nama ALLAH sebab nak tutup pengkhianatan sendiri... tak payah nak tunjuk alim sangatlah kalau MENSABOTAJ, MEMBOCOR MAKLUMAT dan MEMBUAT KENYATAAN yang menimbulkan fitnah... ALLAH tak ajar untuk menghalalkan cara demi matlamat....

SPRM tidak lagi benar-benar BERSIH, TERLUS dan PROFESIONAL semuanya gara-gara memiliki pegawai akal kelas ke 3 yang mendokong ideologi PEMBANGKANG pendokong dan penjilat ANUwar, KuT Siang dan Mat Sabun... teruskan bocorkan dan buat kenyataan mengarut... akhirnya kita akan tahu siapa pengkhianat

JANGAN LEPAS NI POLIS MASUK SPRM KAU KATA NAK SABOTAJ LAGI... BANGSAT PUNYA PENGKHIANAT!!!!


Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Abu Kassim mengarahkan laporan polis dibuat bagi menyiasat dakwaan bahawa ada kakitangan SPRM cakap tanpa kebenaran pada media berhubung isu keputusan Peguam Negara.

Katanya menerusi satu kenyataan media pada Khamis mana-mana individu yang mengeluarkan kenyataan bukanlah pendirian rasmi SPRM kecuali ia dikeluarkan oleh Bahagian Komunikasi Strategik SPRM.

“Tiada pernyataan oleh mana-mana individu patut diberi kepada media sebagai pendirian rasmi SPRM bagi kes-kes ini melainkan jika ia telah dikeluarkan oleh saya.

“Berdasarkan laporan media hari ini mendakwa ada anggota SPRM telah memberi taklimat kepada media yang jelas tidak benar malah melemparkan pelbagai tuduhan. Biar saya jelaskan disini jika benar ia berlaku saya tidak akan bertolak ansur dan tindakan akan diambil,” katanya.

Sehubungan itu tambahnya satu laporan polis akan dibuat bagi menyiasat dakwaan tersebut.

“Saya sudah mengarahkan supaya laporan polis dibuat supaya perkara ini boleh disiasat secara bebas.

“Pegawai SPRM seharusnya mendukung standard etika yang tinggi dan bertanggungjawab akan sumpah jawatan yang telah mereka lafazkan,” katanya lagi.

Abu turut menjelaskan bahawa SPRM tidak pernah mempunyai masalah dengan keputusan Peguam Negara Tan Sri Apandi Ali menutup kes terhadap Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak bagi kes SRC dan dana RM2.6 bilion.

“Seperti yang dinyatakan semalam, rujukan kita kepada SPRM Panel Penilaian Operasi adalah satu prosedur operasi standard sebagai sebahagian daripada proses penutupan mana-mana kes.

“Jelas disini, kuasa Peguam Negara ke atas semua prosiding kes jenayah yang diberikan kepadanya adalah mengikut Perlembagaan Persekutuan Perkara 145 (3).

“Kuasa-kuasa ini adalah mutlak dan tidak boleh dicabar oleh mana-mana pihak berkuasa, termasuk SPRM atau mana-mana panel kajian semula atau mahkamah,” ujarnya lagi. - BNBBC News

Thursday, January 28, 2016

KEDUDUKAN MUKHRIZ MAHATHIR KUKUH MENDAPAT SOKONGAN KUAT PADU KCS EXCO PEMIMPIN KEDAH

Mukhriz Mahathir bakal kekal sebagai MB Kedah kerana sokongan dan kerjasama padu dari KCS, Exco Negeri dan Pemimpin politik malah rakyat jelata... angin kencang dan ribut yang mahukan Mukhriz Mader ditukar amat tidak releven dan bohong belaka... 

Bukankah suraya exco kata mereka tak tahu apa-apa... hadir dan tunjuk muka pada sidang media tolak mukhriz kerana mereka "bodoh bangang" diperdaya...  mereka sokong "gila" mukhriz mader sampai menjilat lutut... malah kedudukan muhriz mader amat kukuh sekali di Kedah Darul Aman jika kita melihat situasi semalam... hehehe

1. muhriz hebat ... klik baca
2. mukhriz kukuh... klik baca
3. mukhriz hensem... klik baca

Wednesday, January 27, 2016

PAGI INI NAJIB SUDAH DI ISTANA NEGARA APA NASIB MB KEDAH MUKHRIZ MAHATHIR

http://www.pru14.tv/wp-content/uploads/2016/01/image-8-670x377.jpeg



Kereta rasmi PM telah memasuki perkarangan Istana Negara dan pertemuan pagi ini mengadap DYMM YDP pastinya memiliki agenda tersendiri tidak lain berkaitan krisis politik dan pertukaran MB Kedah.

Mukhriz seperti diketahui berhadapan dengan krisis ketidak percayaan terhadap kepimpinan beliau yang menyebabkan hampir 100% pemimpin UMNO di pelbagai peringkat meminta Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO supaya bertindak segera untuk menyelesaikan kemelut UMNO Kedah ini.

Manakan mungkin mahu mentadbir dan mengurus politik dengan baik jika tidak mendapat kerjasama dan sokongan padu ketua bahagian di kedah. Hala mana nak di bawa Kedah apakah cukup dengan berselfie turun sembang-sembang kosong dan memainkan sentimen kebencian pada najib UNTUK memastikan kedah menang pada PRU-14 nanti???

Apakah Kedah tidak perlukan pembangunan kemajuan dan usaha meningkatkan ekonomi bagi memakmurkan rakyatnya??? Setakat ini mukhriz gagal bab itu yang dia berjaya adalah meningkatkan ekonomi syarikat tambang murah seperti Air Asia dan Malindo Air... kenapa??? iyalah kan Mukhriz pelanggan tetap syarikat penerbangan terbabit bila dia terbang berulang dari KL ke Alor Setar... 

MOTTO baru Mukhriz "4-5 jam sehari dan 4-5 kali seminggu"... kalah biskut marie bravo!!!!

Tuesday, January 26, 2016

DAHULU MUKHRIZ MAHATHIR SUDAH DIBERI PELUANG KINI EGO MEMUSNAHKAN DIRI

http://3.bp.blogspot.com/-OW7NIy02sxk/VqZdAp_bCOI/AAAAAAAABfE/BxtxEbJ4TOM/s1600/Rahim%2BTamby%2BCHik.jpgMenteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir pernah menolak tawaran menyertai kabinet pada rombakan lepas oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kata Pengerusi Gabem, Tan Sri Rahim Tamby Chik mendedahkan .

Beliau berkata, sekiranya Mukhriz menerima tawaran Najib menyertai Kabinet, beliau mungkin terhindar daripada kontroversi politik yang melanda sekarang ini.

Menceritakan dengan lebih lanjut, Rahim berkata, beliau bersama Ketua Umno Bahagian Kota Bharu, Datuk Fatmi Salleh pernah menjadi 'pendamai' antara Najib dan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Salah satu inisiatif adalah menawarkan Datuk Seri Mukhriz satu jawatan Kabinet pada rombakan yang lalu.

"Apabila Tun Mahathir tanya kenapa perlu ubah kedudukan anaknya dari jawatan Menteri Besar Kedah, saya menjelaskan bahawa Najib yakin bahawa kedudukan Mukhriz terancam kerana ramai pemimpin Umno Kedah yang menolak beliau," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Rahim yang juga bekas Ketua Menteri Melaka berkata, Tun Mahathir meminta beliau berumpa Mukhriz untuk menyampaikan tawaran Najib itu dan beliau mengikut sahaja apa yang diputuskan oleh anaknya.

"Malangnya Mukhriz menolak tawaran Najib. Saya kesal hingga sekarang sebab penolakan ini punca kegagalan inisiatif yang dibuat oleh saya dan Fatmi untuk mendamaikan Najib dan Tun Mahathir," katanya.

Beliau yakin sekirahya, tawaran itu diterima, Mukhriz bukan sahaja terhindar daripada kontroversi politik yang melanda Kedah sekarang, malah hubungan baik Najib dan Tun Mahathir mungkin menjadi realiti historik kepada perpaduan Melayu dan Umno.

- Sinar Online

Thursday, January 21, 2016

PANAS MUKHRIZ MAHATHIR SEDANG CARI CALON BINI KEDUA DI KEDAH

Majoriti bahagian UMNO kedah semalam sepakat menolak kepimpinan Mukhriz Mahathir dalam reaksi balasnya mukhriz berkata ini hanya cabaran kecil... rupanya dalam sibuk tutuh org lain diri sendiri tak terurus...

Semua bahagian tolak dia kata cabaran kecil... dengarnya sebab dia tak pandai susun politik hadapi PRU 14, gagal bawa perubahan dan tiada kemajuan di kedah... iyalah bagai mana nak maju kalau meeting exco pun buat di KL... selalu duduk di KL... kedah hanya rumah ke dua... dah bini tak mau duduk kedah.... takut bini biasalah...

Penyelesaiannya MUHKRIZ MAHATHIR khabarnya mau cari BINI no DUA (2) di kedah... iyalah bila di Kedah ada bini bolehla dia lebih kerap ada di kedah... adalah alasan nak balik kedah jumpa bini ke DUA (2) selain mentadbir.... lagipun kut-kut kawin dengan anak warlord kedah... boleh la warlord tu menjamin dan menstabilkan semula sokongan pada dia... Hurrmmmm ada ka sapa-sapa yang memenuhi kreteria tu... Special apa... boleh jadi bini no 2(DUA) Mukhriz Mahathir... siap jadi menantu Pak Mahathir... wallaaa!!!!


Tuesday, January 19, 2016

KPM BUTA KAH BUKU SASTERA WAJIB TINGKATAN 4 ADA UNSUR SEKS DAN LUCAH

Bagai tidak dapat ditangguhkan lagi Dr sadiz sudah tidak dapat mengawal nafsunya raiha telah menjadi mangsa kerakusannya...  berenang bersenyawa pehhh!!! 

http://4.bp.blogspot.com/-C7klgvA_z4w/VpzIRXJMHUI/AAAAAAAAoaI/wYyPQACVEUk/s400/bukukomsam.transformed.jpgKPM wajar menjalankan siasatan terlus bagaimana panel pemilih KPM boleh memilih novel ini.... sekadar bersoalan apakah ada unsur tangan ghaib atau lebih teruk lagi elemen rasuah  menyebabkan novel seperti ini terpilih dan menjadi buku sastera wajib pelajar tingkatan 4...

Kalangan pendidik dan pengguna media sosial mempersoalkan pemilihan naskhah terbitan Pekan Ilmu Publishing Sdn Bhd itu kerana novel berkisar profesion doktor dan jururawat di sebuah hospital swasta itu dikatakan mengandungi elemen negatif selain lebih berkonsepkan novel popular.
 
Pemilihannya juga dikatakan kurang menepati matlamat KOMSAS SPM iaitu membentuk pembangunan diri dan memupuk nilai murni dalam kalangan pelajar. MAHU BENTUK PELAJAR YANG BAGAIMANA DENGAN DIDIKAN NOVEL "OPEN" SEBEGINI???
 
Soalnya, macam mana novel sebegini boleh diluluskan oleh panel pemilih? Adakah kesemua mereka terlalu "open minded" sehingga meluluskan novel Pantai Kasih ini dijadikan sebagai bahan bacaan pelajar?
 
http://4.bp.blogspot.com/-kJoQG5adhxc/VpzIkqsTj1I/AAAAAAAAoaQ/wm1hhAU3GOs/s400/IMG-20160118-WA0037.jpg

Monday, January 18, 2016

BANGSA JOHOR LAH SANGAT KUNUN JOHOR MILIK SEMUA MELAYU KENA BANGSAT KAT BELAKANG TAK SEDAR

Apabila buduh sombong, buta dan lurus bendul ini lah jadinya kena pijak dan kencing tak sedar sebab rasa diri sudah hebat sangat dan tahu semua benda asyik komen sana sini semua orang tak betul dia sahaja yang paling betul perasan hebat sangat. 

Itulah dia meLAYU suka dan gemar sangat memberi dan mengalah bagi semua kat bangsa lain sampai nasib bangsa dan tanahair terjual pun tak sedar. BANGSA LAIN dah benci pun terhegeh-hegeh nak berkawan dan menyembah malah siap iktiraf lagi malaun cauvanis, rasis dan kafir harbi itu menjadi sebahagian diri mereka. Alangkah bodohnya...


Apa yang terjadi dan di alami guru-guru melayu di SJKC Pai Chee adalah cerminan sikap, pandangan, tindakan dan betapa rasisnya kaum pemakan babi terhadap bangsa melayu... jika ada peluang nescaya itulah layanan yang bakal bangsa melayu dapat jika diperintah cina kafir harbi...

BODOH kah kita mahu lagi menyembah dan berharap mereka berbaik dengan kita... jika mengharap bisnes dan duduk di kawasan atau pejabat majoriti melayu... wahhh senyum cakap dan kelakuan amat baik di depan kita... sampai sanggup mempamerkan tindakan kemelayuan... APABILA di belakang mengumpat, mengutuk dan mengeji kita kaw kaw punya... dan kalau dapat peluang... yaa... itulah yang terjadi di SJKC Pai Chee....

Kalau kita sahaja insaf tak guna beb... kena nasihat jugalah pemimpin kita di atas... jangan menjilat dan membontot serta menyembah billionair cina... kenyang kena bela tokeh babi... gadai tanah buat projek kasi tokeh cina... nak duit masyuk lupa nasib bangsa dan tak sedar diri tu kena bodoh ja dek cina... 

pada kwn2 cina yang ikhlas berkawan dan faham terima kasih lah... luahan ini ditujukan khas pada cina rasis cauvanis dan kafir harbi laknatullah tak sedar diri... dan melayu bodoh sombong asyik komen sana sini yang rasa hebat duduk goyang telur hari2 berlagak macam tahu semua dan gemar dikenali sebagai penjilat tokeh babi.

Bersatulah... sibuk tolak rasis bagi muka sampai sanggup bela membela dan iktiraf kaum cina sebagai bangsa itu dan ini... tak sedar melayu kena bangsat dalam diam... oleh kaum rasis fakir harbi laknatullah... bravo!!!

http://www.tv14.my/wp-content/uploads/2016/01/wp-1452902795337.jpg
 
Guru Besar menghalau keluar seorang guru berbangsa Melayu Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Pai Chee di Mersing, Johor i dalam akaun facebook guru besar bernama Ang Swee Hoon itu, telah menunjukkan dia menyokong parti rasis DAP secara terang-terangan.

Menurut sumber berkenaan juga, guru besar terbabit turut “mengangkat” Ahli Parlimen Gelang Patah yang juga Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang sebagai salah seorang pemimpin parti DAP yang disukai olehnya.
Malah, menurut sumber tersebut juga, Ang dipercayai adalah ahli DAP Johor dan sekali gus menjadikan parti kerajaan Barisan Nasional (BN) sebagai musuh utama dalam perlaksanaan dasar parti yang disertainya...

SOKONG TUTUP SEMUA SEKOLAH CINA
JOM SOKONG MALAYSIA 1 ALIRAN SEKOLAH SAHAJA

Wednesday, January 13, 2016

APA YANG RAFIZI AKAN NASIHAT ARAB SAUDI SELAKU PUNAH SIHAT??? ADA IDEA???

Terburai gelak ketawa dan mood tiba-tiba jadi ceria sebab bangga RAPIJI PONDAN uppss Pandan akan jadi penasihat EKONOMI pehhh ulang semula EKONOMI Arab Saudi. 

Kalau ikutkanlah nasihat apa yang TELAH BERJAYA mamat Rapiji Pondan... ehh Pandan nasihatkan di selangor dan negeri-negeri pakatan rakyat sampai arab saudi nak ambil dia.... 

Kawan-kawan sewaktu sesi teh tarik pagi telah memberikan idea apa Rapiji PONDAN soryyy asyik tersilap Pandan... akan bagi nasihat pada KING of Saudi Arabia... bravoooo!!!


Mukaddimah

Arab Saudi sebuah negara yang mana ekonomi mereka bergantung sepenuhnya kepada minyak. Kejatuhan harga minyak dunia telah menyebabkan Arab Saudi menaggung kerugian besar dan mencapai defisit dalam belanjawan negara 2016.

Nasihat Rafizi

Kami menjangkakan Rapiji pondan akan memberikan opsyen bagi mempelbagai sumber pendapatan negara Saudi... cadangan antaranya seperti berikut:

1. Jual pasir - arab saudi banyak pasir so sesuai utk jd pedangang pasir dijangga saudi akan MOU dengan syarikat semesta milik SElangor.
2. Jual tanah - arab saudi banyak tanah tak berpenghuni maka boleh dijual secara strategik dengan dijangka TEMASIK akan menjadi rakan kongsi dan konsultansi akan dilakukan kerajaan Pulau Pinang.
3. Projek tambak laut dan tebus tanah- dijangka akan membentuk pulau-pulau sekitar arab saudi seterusnya dijual pembangunan dan tarikan pelancongan syarikat akan diambil yang berpengalaman tambak laut di pulau pinang dan konsultan rasmi kerajaan pulau pinang.
4. Naikkan cukai perniagaan, cukai pintu dan segala cukai tanah dan lain-lain - sistem pencukaian akan mengguna pakai modus operanti selangor dan penang - konsultan rapiji pndan sendiri
5. Mendapatkan pinjaman IMF - menggunakan hubungan ANUwar dalam IMF dan para pelobi yahudi rapiji akan dapat menguruskan pinjaman berbilion dan yang pasti konsultansi fee bakal membuat rapiji billionaire.
6. Pelaburan saham dunia - rapiji akan menggunakan khidmat nasihat DEIG : darul ehsan investment group yang akan mengawal dana dan aset arab saudi untuk di niagakan.

ADA LAGI TAMBAH YA DALAM KOMEN






Wednesday, January 6, 2016

FAKTA SEBENAR MENJAWAB PEMBOHONGAN PENIPUAN DAN PUTAR BELIT DAP MENGELIRUKAN RAKYAT

Rupanya harga barangan keperluan rakyat jauh lebih rendah di Malaysia berbanding negara sekitar abis kalau tersiksa sangat rakyat di malaysia bagai mana pula tahap kesiksaan rakyat di negara yang harga barang keperluan yang lebih tinggi???

Tersiksa sangatkah rakyat??? atau hanya TERASA tersiksa dan susah sebab digembar gembur cerita bohong dan sprin melampau pembangkang??? Syukurlah pada apa yang kita miliki... kalau rasa kita susah insaflah ada lagi org yang jauh lebih susah dari kita... 

Jangan mudah tertipu beb... DAP nak kau rasa susah kemudian tolak kerajaan nak diorg berkuasa... lepas tu YAKINLAH susah yang kau rasa sekarang akan bertukar menjadi DERITA yang ditanggung generasi ke generasi mendatang.

DAP JUAL DAN GADAI TANAH MILIK NEGARA KENAPA MACAI PENJILAT TAK BISING

Kalau dah nama penjilat dia jilat ja tak kira la betul atau tak ni kes Jual saham dan jual tanah pada syarikat asing by DAP kenapa tak menyalak??? ada double standard ka? dia buat takpa org lain buat HAROMMMM... amik hukum mana ni... ajaran KHalifah LIm GUan ENg ka??? teruskan menjilat para Macai sekalian hahahaha...

MELAYU YANG JADI PENJILAT PAKATAN JANGAN MARAH KALAU DIKATAKAN BODOH

Baca dan pertimbangkan ke mana nak bawa nasib generasi kita akan datang anak cucu cicit kita kalau terus sokong puak kafir harbi laknatullah rasis tahap gaban... 

Bukti jelas dah ada nasib yang menimpa kalau naikkan puak-puak DAPiggy ni... apa jadi melayu di Singapura??? fikir panjang... jangan sampai anak cucu cicit kencing atas kubur  korang satu hari nanti...
http://1.bp.blogspot.com/-Hukt-_BJuBY/VouPpgQQRNI/AAAAAAAC8Xs/WA0i6La_D0w/s640/12507597_1128629260483075_5628752741568370556_n.jpg

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

KEMUNCAK PERJUANGAN MANUSIA MUNAFIK ANWAR IBRAHIM

PENAFIAN

Laman ini tidak bertanggungjawab atas hasil penulisan yang dipetik dari sumber lain serta manipulasi pihak lain yang menggunakan bahan yang disiarkan disini. Laman bertujuan mengumpul maklumat sebagai saluran informasi dan media alternatif mencurahkan idea demi negara.